miten esim. kolmas raskaus on poikennut teillä aiemmista?
onko ollut tukalampaa, syntyikö lapsi aiemmilla viikoilla ja poikkesiko raskaus muuten aiemmista? itse kolmatta kertaa nyt raskaana ja viikot 32 ja olo aika iso ja tukala, muistelisin ainakin, ettei aiemmin ole vielä tässä vaiheessa ollut näin rankkaa.. vai kultaako se aika muistot vaan?
Kommentit (4)
kaikin tavoin. meillä esikoinen syntyi rv 38, kakkonen 37 ja kolmonen 36. neljäs syntyis siis rv 35 ;).
...raskaus ja olen ollut huomattavasti väsyneempi, isompi, kaikki mahdolliset hiivatulehdukset, närästykset yms. Kaksi edellistä raskautta sujuivat hienosti. Haaveilin neljästä, mutta tämä raskaus on ollut niin uuvuttavaa, että ehkä tyydynkin kolmeen.
Alun huonoa oloa ei kolmannessa raskaudessa juurikaan ollut. Vatsa oli vähän isompi (elefanttikokoa olen ollut jokaisesta) kuin aiemmissa.
Närästys oli kaamea ja alkoi aikaisemmin... Mutta pieniä eroja kuitenkin.
Synnytys käynnistettiin vk 42 :)
(edelliset synty 40+5 ja 41)
postilaatikolle. Loppujen lopuksi olin rv 36 lähtien 4-5cm auki ja vauva painoi kipeästi tosi alas. Lopulta koko homma käynnistettiin rv38+1.
Kaksi ekaa olivat ns. rutiiniraskauksia ja olin kirjaimellisesti elämäni kunnossa!