Muita joiden mies haluaa viettää lomaa yksin?
Luin tuossa yhden keskustelun siitä (jossa vaimo oli yllättänyt miehen toisen naisen kanssa) ja alkoi vähän huolestuttaa. Meillä miehellä 4 viikon kesäloma, josta 2 viikkoa viettää meidän (perheensä) kanssa ja 2 viikkoa yksin. Tämän yksin lomailun aikana miehestä ei kuulu paljon mitään, mutta olen ajatellut vain että haluaa olla rauhassa. Onko tässä jotain outoa/ onko muilla vastaavia miehiä/tilannetta?
Kommentit (27)
Mun mielestä on todellakin otuoa , että mies, lasten isä haluaa kadota kahdeksi viikoksi jonnekin !!! Ei olis mun mies.
Mitens teillä, jos sinä lähdet kahdeksi viikoksi jonnekin ? Onko OK miehellesi ?
Kauhean otuoja avioliittoja täällä...,
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 12:07"]
Mun mielestä on todellakin otuoa , että mies, lasten isä haluaa kadota kahdeksi viikoksi jonnekin !!! Ei olis mun mies.
Mitens teillä, jos sinä lähdet kahdeksi viikoksi jonnekin ? Onko OK miehellesi ?
Kauhean otuoja avioliittoja täällä...,
[/quote]
siis outoja...
[quote author="Vierailija" time="04.07.2007 klo 12:53"]
Luin tuossa yhden keskustelun siitä (jossa vaimo oli yllättänyt miehen toisen naisen kanssa) ja alkoi vähän huolestuttaa. Meillä miehellä 4 viikon kesäloma, josta 2 viikkoa viettää meidän (perheensä) kanssa ja 2 viikkoa yksin. Tämän yksin lomailun aikana miehestä ei kuulu paljon mitään, mutta olen ajatellut vain että haluaa olla rauhassa. Onko tässä jotain outoa/ onko muilla vastaavia miehiä/tilannetta?
[/quote]
Ja olet perheellinen ?
Ap, kuulostaa tosi oudolle. Älä suostu tuollaiseen (tai sitten sinäkin häivyt pariksi viikoksi). Etkö siis edes tiedä, missä mies on?
Mun mies käy joka kesä kalassa n. viikon jossain pohjoisessa tai Norjassa ja mukana on muitakin. Mutta toisaalta kokisin ahdistavaksi senkin, että roikutaan toisessa kiinni 24/7. Itsellä ei olkein ole mitään mihin menisin yksin, joten tämä sitten jää miehen yksinoikeudeksi. Ei ole sellaisia kavereita, joiden kanssa voisi johonkin lähteä. Noissa kalakavereissa on kyllä käynyt katoa sen jälkeen kun ovat perheen perustaneet - osa haluaisi lähteä, mutta vaimo ei annan lupaa. Minä en ole koskaan kieltänyt.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2007 klo 12:53"]
[/quote]
No saitko sanottua mitään välkkyä ärsyttävän kuuloiselle miehellesi ?