Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän sinisävyiset Muumi pussilakanat+tyynyliina?

04.07.2007 |

Eli muumi-fanille pojalle olen etsinyt muumilakanoita, mutta myynnissä on vain Finlaysonin vihreän sävyisiä, keltaisen/oranssin sävyisiä ja harmaita.

Tv-ssä näin kerran pussilakanat jossa vaalean sinisellä pohjalla leijui valkoisia 5-10cm muumipeikkoja. Mistähän tällaiset saisin? Tai jotain vastaavaa sinistä pojalle? Ostan jos joltain löytyy tämä setti vähänkäytettynä...

Muutenkin on tosi vähän kauniita, rauhallisen värisiä pussilakanasettejä myynnissä lapsille (edullisia marketeissa). Kaikki on räikeitä ja kirjavia. Ei tuo varmasti unta silmään kun niitä katselee:( Eikä ole lasteenhuoneen jo valmiiksi kirjavien lelujen lisäksi kovin kivat sisustusta ajatellen. Itse en kannata päiväpeittoja kovin pienelle, kun sängyssä nukutaan jatkuvasti, enkä kaipaa itselleni lisätyötä (päiväpeiton laittamista+suoristelua).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita oli alennuksessa jyväskylän citymarket seppälässä,just toissa päivänä katoin.Kannattaa kattoa oisko omassa citymarketissasi sama.

Vierailija
2/7 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Merimuumia enää Anttilan ja Kodin1 valikoimissa. Vain Satumuumia ja Ruusumuumia tänä vuonna... Ainakaan netissä ja täällä mun paikkakunnalla. Huomenna soitan paikalliseen City-Markettiin, mutta en kyllä ole aiemmin nähnyt siellä muita kuin Satumuumia ja Ruusumuumia. Joten tuskin löytyy. Eikä ole Prismassakaan.

Ja alunperin olen nähnyt siis tv:ssä yksivärisen vaaleansinisen, jossa leijuu pelkkä muumipeikko (sama kuva n.30krt). Eli en alunperin tarkoittanut Merimuumia, vaikka nyt kun katsoin netistä, niin Merimuumikin oli ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleansinisenä ja vaaleanpunaisena. Varmaan juuri kuvailemasi pussilakanasetti, joten kannattaa kysellä kyllä cittarista

Vierailija
4/7 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta viime joulun alla oli HobbyHallissa ihania muumilakanoita. Värit muistaakseni beige, pinkki ja vihreä joissa yksinkertaisia muumien kuvia. Tuo beige olisi ollut ihana, mutta harmittaa todella kun en silloin tilannut, en ole nähnyt niitä missään kaupoissakaan.

Meillä on tuo ruusumuumi ja on aivan ihana=)

Vierailija
5/7 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sen vaalean sinisen/turkoosin Ystävämuumi -pussilakanasetin. Josta jotkut jo vinkkasivatkin. Siinä on Niiskuneiti ja Muumi ja aurinkoja+kukkia. Finlaysonit olivat alessa, joten ei maksanut niin paljoa.

Se ei kylläkään ollut se alunperin etsimäni tummemman vaaleansininen, jossa ei siis ole kukkia/aurinkoja tai muutakaan. Vain pelkästään muumipeikkoja yksivärisellä pohjalla. Eli jos joku sellaisesta tietää, niin kertokaa...

Vierailija
6/7 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huvittaa ommella itse :)

Vierailija
7/7 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisköhän myös Anttiloista? Ostin tosin tuon setin vuosi sitten, joten tämänhetkistä tilannetta Kodin1:ssä en tiedä. Onnea metsästykseen!