Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

asentoja autossa

Vierailija
04.07.2007 |

vinkkejä kehiin! yllätystä mökkimatkalle miehelleni mietin! kuskin syliin vaan vai kuinka onnistuu? teinivuosien testailuista jo aikaa, en ehkä mahdu enää ratin ja miehen väliin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulis mökkimatkasta hieman kallis jos ylläriä varten asuntoauton tartteis. muita ehdotuksia?

Vierailija
2/4 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajata auto jonkin metsä tielle tai pellon kulmaan, järvelle tai torin laitamille ja harrastakaa seksiä siellä. Toinen kiva paikka on myös huoltsikan vessat ja levähdys paikat vaikka näin päiväs aikaankin siinä jos missä on seikkailu mieltä. Yksi mitä olen minä joskus harrastanut olen ottanut mieheltäni suihin kesken ajon tosin se vaatii jo jonkinverran keskittymistä ja se ei voi olla nopeaa vaan hidasta ja nautollista. ( Tosin olemme joutuneet kyllä sittenmin pysähtymään ) näistä on jäänyt ihana muisto varsinkin jos toistamiseen ajaa ko paikan ohi tai käy kahvilla ko huoltikalla.... se jos mikä nostaa hymyn huulille....

terkuin iso kokoinen nainen jolle seksin saaminen ei ole ongelma :)

ps... ei muuta kuin rohkeasti kokeilemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirrä etupenkkiä eteenpäin ja selkänojaa samoin. mene kontillesi nojaa etupenkin selkänojaan. Mies takaa ja menoksi.

Vierailija
4/4 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ehtii. niissä on sängyt sisällä.