Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te haluatte TYTTÖvauvan?!

Vierailija
03.07.2007 |

Ei millään pahalla mutta minä en ole koskaan halunnut. Ei sillä että se olisi ollut katastrofi mutta olen vain aina halunnut pojan/poikia.

Mikä siinä tytössä on sitten niin erikoista/ihanaa?

T: Kahden pojan äiti joka ei tarkoita pahaa mutta ei vain ymmärrä (=selittäkää).

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miniät tulevat hyvin toimeen appivanhempien kanssa, niin nämä varmasti näkevätkin enempi lapsenlapsia.

Vierailija
22/37 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan vävypojasta ei tykätä, ja tämä tarkoittaa usein sitä että tytär ei viitsi paljoa vanhemmillaan käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vain minun mielestäni, vaan myös päiväkodin henkilökunnan, neuvolan terkkarin, naapureiden, puistokavereiden vanhempien ja ventovieraidenkin mielestä (viimeeksi eilen taksikuski kehui tyttömme maasta taivaisiin, kun tämä puhui hänen kanssaan fiksuja matkan ajan, ja oli kaunis kuten yleensäkin). Kiharat pitkät hiuksetkin hänellä on.

Enkelinkasvoinen, kiharahiuksinen prinsessakin voi olla fiksu. Samoin kun kaunis aikuinen nainen voi olla paitsi kaunis myös älykäs.

Vierailija:

- Älykäs ja fiksu

- Määrätietoinen

- Suoraselkäinen

- Urheilullinen

- Sopivassa määrin kunnianhimoinen

- Muut huomioon ottava

En todellakaan halua mitään siroa kikkarahiuksista hymyilevää kilttiä prinsessaa. Eivät kaikki halua! Itsellä on yksi poika, ja toivon mahdolliselta tytöltäni aivan samoja ominaisuuksia kuin pojaltani.

Vierailija:

kauniin, siron, hoikan, suurisilmäisen, kiharatukkaisen, kiltin, reippaan, hymyilevän prinsessan, eikö vain?

Mutta onhan niissä tytöissäkin niitä lyhyitä pullukoita, suuria amatsooneja, pystynenäisiä, kierosilmäisiä, silmälaseja kantavia, pisamanaamaisia, ohuthiuksisia, liian karvaisia, liian lyhytjalkaisia, kyömynenäisiä jne. jne.

Aivan kuin pojissakin! Mutta kas, kun kyseessä on se oma lapsi, niin konkkanokkakin muuttuu maailman kauneimmaksi aristrokraattinenäksi.

Vierailija
24/37 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuten pojallakin. Poikani on ulkoisesti erittäin onnistunut (ja paljon siitä kehuttu), mutta kyllä minä hänen muista ominaisuuksistaan olen paljon ylpeämpi. Niin olisin tytönkin kohdalla.

19.

Vierailija:

eikä vain minun mielestäni, vaan myös päiväkodin henkilökunnan, neuvolan terkkarin, naapureiden, puistokavereiden vanhempien ja ventovieraidenkin mielestä (viimeeksi eilen taksikuski kehui tyttömme maasta taivaisiin, kun tämä puhui hänen kanssaan fiksuja matkan ajan, ja oli kaunis kuten yleensäkin). Kiharat pitkät hiuksetkin hänellä on.

Enkelinkasvoinen, kiharahiuksinen prinsessakin voi olla fiksu. Samoin kun kaunis aikuinen nainen voi olla paitsi kaunis myös älykäs.

Vierailija:

- Älykäs ja fiksu

- Määrätietoinen

- Suoraselkäinen

- Urheilullinen

- Sopivassa määrin kunnianhimoinen

- Muut huomioon ottava

En todellakaan halua mitään siroa kikkarahiuksista hymyilevää kilttiä prinsessaa. Eivät kaikki halua! Itsellä on yksi poika, ja toivon mahdolliselta tytöltäni aivan samoja ominaisuuksia kuin pojaltani.

Vierailija:

kauniin, siron, hoikan, suurisilmäisen, kiharatukkaisen, kiltin, reippaan, hymyilevän prinsessan, eikö vain?

Mutta onhan niissä tytöissäkin niitä lyhyitä pullukoita, suuria amatsooneja, pystynenäisiä, kierosilmäisiä, silmälaseja kantavia, pisamanaamaisia, ohuthiuksisia, liian karvaisia, liian lyhytjalkaisia, kyömynenäisiä jne. jne.

Aivan kuin pojissakin! Mutta kas, kun kyseessä on se oma lapsi, niin konkkanokkakin muuttuu maailman kauneimmaksi aristrokraattinenäksi.

Vierailija
25/37 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: kolmen äiti, kolmesta pojasta haaveileva

Vierailija
26/37 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoin poikaa ja kaksi tyttöä tuli. S oli kyllä parasta mitä on ikinä tapahtunut. Jos aloittaja nyt karsastaa näitä vaaleanpunaisia tyttöjen juttuja niin voin vain kertoa ettei meillä hörhöillä mitään. Isompi tyttö on hurahtanut traktoreihin ja mopoihin, mutta tykkää myös hurjasti hevosista. Se on ihan kasvatuksesta ja roolimalleista kiinni. Ei siinä paljon tiarat kerkiä päässä pysyä, kun likat painaa menemään.

Vierailija
27/37 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

persoona. T: yhden pojan äiti ja toista odottava, joka saa olla kumpi vaan.

Vierailija
28/37 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan siksi, että minulla on poika ja olisi kiva saada tyttö ihan vaihtelun vuoksi. Eli ei mikään mullistavan iso juttu.

Olen itse jonkinasteinen poikaytttö, joka on ollut aina enemmän tai vähemmän pihalla sosiaalisista kieroiluista ja kuvioista ja mielummin rakentanut majoja kuin kammannut barbeja. Vaatteistakin kiinnostuin (jossain määrin) vasta aikuisena, samoin meikeistä jne. Ja luulenpa, että meidän geenipoolista ei mitään herneprinsessaa saa aikaankaan. Jos ei anopilta sitten pujahda joku prinsessageeni mukaan, ihan hyvä lisä sekin olisi.

Vierailija
29/37 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja kaksi minulla jo onkin. Nyt odotan kolmatta, vahva epäilys siitä, että poika tulee taas. Tosin olen kyllä nyt sitä mieltä, että tyttö olisi enemmän kuin tervetullut, sen verrran kova meno meillä kotona nykyään on. Jos se tyttö vaikka vähän rauhottaisi menoa...:-))

Vierailija
30/37 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukea vaaleanpunaiseen ja mekkoihin ja kaikkeen ihanaan.

Vierailija
31/37 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 28

Vierailija
32/37 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 8-kuinen poikavauva ja pikkukakkosta aletaan yrittelemään ensi vuonna. Olis ihan kivaa, että olis molempia sukupuolia talossa, siksi ois kivaa saada seuraavaksi tyttö. ;)

Vierailija
33/37 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hentoinen ja kaunis. Suurin osa on pullukoita ja tavallisen näköisiä, ja tosi harvoin niitä näkee mekoissa. Usein kuluneissa collegeissa. MIssä sinä olet nähnyt noita kuvailemiasi tyttölapsia, mikämikämaassako?

Vierailija
34/37 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ilmeisesti saa jo tilaamalla, kumman lapsista vaan :(

Minulle tulee taas mieleen ap:n jutuista, että hän haluaa helpon ja mutkattoman elämän poikalapsien kanssa. Tosiasiassa eihän se niin mene, mistä ihmeessä tiedät minkälaisia griminaaleja heistä syntyy/kasvaa?

Vierailija
35/37 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kohta ilmeisesti saa jo tilaamalla, kumman lapsista vaan :(

Vierailija
36/37 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin tytön. Mutta miten tytön saantia voisi edistää????

Vierailija
37/37 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii siis oman kropan tuntemusta ja tietenkin miehellä pitää olla asianmukaiset nesteet.