Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HIHII! Meidän 4v3kk arkajalka oppi pyöräilemään ilman apupyöriä.

Vierailija
03.07.2007 |

Oli pojan naama hymyssä koko päivän, kun huomasi että osaa pyöräillä ilman appareita!

Vaikka kuinka jännitti ensin, ettei voi jalkakäytävällä ajaa koska KUITENKIN ajaa ojaan tai autotielle. :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2-vuotias oppi tänään tekemään kuperkeikan, ja oli tyttö niin ylpeä itsestään, että meinasi haleta :D

Vierailija
2/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pitäisi napata apparit pois 5v:ltä... Askarruttaa vaan että miten menee.

Oliko teillä apupyörät " yläasennossa" ennen kuin otitte ne kokonaan pois ja ajoiko lapsi välillä niin että molemmat apparit oli ylhäällä? Meillä nimittäin on aina toinen apupyörä maassa kiinni... En ole varma onko kuitenkaan kypsä vielä vaikka 3v saakka on appareiden kanssa pyöräillyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo meidän poika ei suostu ajamaan edes apurattailla, jos ei ole isä mukana. Olen ilmeisesti jotenkin epäluotettava opettaja, sillä vanhemman kanssa oli ihan sama juttu. Mies on vielä töissä ja minä lomalla, ja meillä olisi oikein hyvää aikaa harjoitella pyöräilyä, mutta ei onnistu. Lapsi on muuten reipas ja liikunnallinen, mutta tuo pyöräilyn harjoittelu on ilmeisen vastenmielistä.

Vierailija
4/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei onnistu mikään " tasapainolaji" . Ei luistelu, hiihto tai pyöräily. Uida osaa, mutta siihen ei kai paljon tasapainoa vaadita. Isommat sisarukset hallitsi kaikki edellä mainitut lajit tämän ikäisinä.

Vierailija
5/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maahan asti.

Alkuun arasteli niin paljon, ettei siitä tullut mitään. Paitsi kun näki tai tunsi, että joku pitää kiinni. Sillein harjoiteltiin muutama päivä ehkä tunnin kerralla.

Nurmikolla rohkeni itse kokeilemaan ja hyvinhän se meni. Ja kun osasi nurmikolla pyöräillä niin siirryttiin soralle ja siitä asfaltille.

Ja nyt on niin onnellinen, että ääni ihan värisi kun soitti iskälle töihin ja kertoi asian :)

Vierailija
6/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4v 5kk on myös ollut hymynaamalla pyörän päällä viimeiset 2vkoa kun on niiiiin kivempi ajaa ilman appareita! Ihana katsoa kuinka lapsikin nauttii uusista taidoistaan!

Vierailija
7/8 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2v2kk poika alkoi tänään polkea itse pyörällä. Huhtikuussa sai pyörän ja on siinä kyydissä innoissaan istunut. Oppi meni perille ja uusi kiva taito osataan. :)

Vierailija
8/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun oli haparointia, mutta nyt polkee jo pitkän matkan ilman appareita. Huomenna harjoitellaan sitten lisää! Poika on innoissaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi