Menikö inssi ekalla läpi?
Kommentit (11)
Vierailija:
joka tehdään autokoulunopen kanssa ennen inssiä? Tuliko siinä paljon virheitä?
t. ap
Arvioiva ajo meni hyvin, eipä ollut opettajalla huomautettavaa ajotavastani.
Ja huolimatta kolmannesta kerrasta, jolla inssi vasta meni läpi, olen omistanut kortin kymmenkunta vuotta, ja säännöllisesti ajanut autoa, ja kertaakaan en ole autoa kolhinut, ojaanajanut tms.
Että se siitä...
vaikka inssi sanoikin että ajoin keskimääräistä paremmin. ei tarvii kun yhden pienen mokan ja se on siinä :/.
Luulin, että kyse oli arvioivasta ajosta kortin saamisen jälkeen kakkosvaiheessa, en ole tiennyt, että nykynuorilla on arvioiva ajo ennen inssiäkin...
Se on kumma kun landet vuosien ajokokemuksella ei uskalla Stadiin ajamaan, vaikka täällä ajelee autokoululaiset ja inssiläiset ihan suvereenisti ;).
Otin kyllä pari lisätuntia ennen inssiä kun itse halusin, olin niin epävarma. Opettaja kyllä sanoi että ei tarvitsisi lisätunteja.
Kun opettajan sääntökirjassa sanotaan että kolmion takaa tullaan aina ykkösvaihteella ja satuin kakkosella ajelemaan niin siitä alkoi loputon mussutus. Lopulta petti hermokontrolli ja oli vaikeuksia jo mäkilähdön kanssakin. olin niin raivoissani tavasta jolla äijä puhuu kolmekymppiselle aikuiselle.
Ei se niin vaikeaa ole kun muistat pilkun tarkkaan noudattaa liikennesääntöjä (nopeuksia erityisesti jos vaihtuu yhtäkkiä 80 > 60 niin sulla oltava merkin kohdalla se 60 maksimi).
tyhmyyttä on monenlaista, en usko että jokainen inssistä ekalla päässyt on välttämättä paljon viisaampi kuin joku joka ei päässyt ekalla...
Niin, kuten varmaan arvasitte, toisella pääsin vasta:)
joka tehdään autokoulunopen kanssa ennen inssiä? Tuliko siinä paljon virheitä?
t. ap
oli yli viikko ajotaukoa ja autossa ajattajana opettaja jonka kanssa en tule ollenkaan toimeen. Äijä haukkui mut lyttyyn ja pari kertaa mietin, että pysäköin ja lähden litomaan.