Lue keskustelun säännöt.
Mä en kyllä antais ton äidin
03.07.2007 |
joa alotti ketjun *siis exä oli ihan tosissaan* tuoda lapsia kotiin vielä illalla. Onhan sekin pompottamista jos kerran on ollut puhe että lapset tulevat vasta huomenna kotiin!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kuin antaa niiden olla kiireessä ilmapiirissä.