Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kyllä antais ton äidin

Vierailija
03.07.2007 |

joa alotti ketjun *siis exä oli ihan tosissaan* tuoda lapsia kotiin vielä illalla. Onhan sekin pompottamista jos kerran on ollut puhe että lapset tulevat vasta huomenna kotiin!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin antaa niiden olla kiireessä ilmapiirissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä