Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: meikkikysely

Vierailija
03.07.2007 |

Gallup:

Minä vuonna olet syntynyt?

Milloin aloit meikkaamaan?

Milloin itse antaisit lastesi meikata?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ylä-asteiässä aikaisintaan.

Vierailija
2/9 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin meikata lähes päivittäin yläasteelle 7 luokalla, eli vuonna 1989 tai 1990.

Omat lapset saavat meikata koska haluavat. Missään sotamaalauksissa eivät kyllä ala-aste ikäisinä kulje, mutta teini-iässä olettaisin olevani jo auktoriteetiton tämän asian suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1986. Aloitin meikkaamaan yläasteella, eli vuonna ..hmm.. -99?

Poikani saa meikata teininä niin halutessaan :D Kyllä nuo meikäläisenkin teiniaikaisset (poika)kaverit pitivät kajaaleita silmissään jne. kun sellainen tuli muotiin. Vaevö!

Kyllä ne siitä kasvaa.

Vierailija
4/9 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Gallup:

Minä vuonna olet syntynyt? 78

Milloin aloit meikkaamaan? Seiskalla ripsaria, ysillä huulipunaa, lukion ekalla kunnolla

Milloin itse antaisit lastesi meikata? Yläasteella kevyesti

Vierailija
5/9 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden sisällä olen huomannut, että meikkaan useammin myös arkena. Ennen en meikannut arkena ollenkaan, juhliin sitäkin huolellisemmin. Mulla on hyvä iho ja tummat kulmat ja ripset, joten en ole kokenut meikkiä arkena tarvitsevani. Nyt alkaa iän myötä tulemaan tummia silmänalusia sun muuta, joten meikkauskerrat ovat lisääntyneet.

Lapseni antaisin meikata, jos häntä huvittaa. Ei ole mun asia ja kokeilut kuuluvat nuoruuteen, etenkään kun meikkaamalla ei vahingoita itseään tai muita.

Vierailija
6/9 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Gallup:

Minä vuonna olet syntynyt? - 1989

Milloin aloit meikkaamaan? - 5 luokalla

Milloin itse antaisit lastesi meikata? - silloin kun se tuntuu oikeelta

Vierailija
7/9 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien lasten antaisin meikata suunnilleen tuossa iässä myös. Toki jotain huulikiiltoa voi käyttää vaikka jo vähän nuorempanakin.

Vierailija
8/9 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1965 syntynyt

En ole koskaan meikannut säännöllisesti. meikkauskertani ovat jääneet johonkin alle kahteenkymmeneen koko elinaikanani.

Tytön/ pojan antaisin meikata joskus 14 vuotiaana ihan niinkuin haluaa eli kun omaa rahaansa siihen laittaa. Jonkun 12 vuotiaan antaisin harjoitella tietyissä tilanteissa. Eli 12 v. tarvitsee erikseen luvan näyttäytyäkseen ulkona meikeillä 14 v. saa pukeutua ja meikata hyvinkin vapaasti.

Vierailija
9/9 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin meikata säännöllisesti v. 1975, mutta opiskeluaikoina oli jakso, jolloin pidin meikkaamista turhana. Lapsemme ovat saaneet alkaa meikata yläkouluikäisenä. Poika ei meikkaa, lukiolaistyttö meikkaa, mutta 8. luokalle menevä tyttö ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi