naiset muuttuvat miestensä mukaisiksi. . .
Oletteko huomanneet että yhä useammat naiset tai miehet muutuvat luonteltaan ja mieltymyksiltään sekä heidän ajatusmaailmansakin muuttuu kun he menevät naimisiin tai avoliittoon. Eräskin ystäväni oli aina niin iloinen, reilu ja ei kateelinen vaan positivinen ihminen. Muutama vuosi sitten hän rakastui tai ihastui (?) puolisoonsa joka istuu pyörätuolissa, ja nyt hänestä on tullut miehensä kaltainen jotenkin joka asiasta muille katkera. Kateellisuuskin on alkanut paistaa hänen lävitsensä tuntuu että kaikki mitä hän tekee on oikein ja mitä muut tekee on väärin. Miten pitäisi suhtautua tähän? pitäisikö vaan niellä kaikki sieltä päin tulevat piruilut ja pilkat?
Kommentit (3)
En ala muuttamaan miestä, jos haluaa olla tympeä sitten on. Ei tarvitse minun elämääni pilata, mieluummin eroan! t. 2
Ihastuin nykyiseen mieheeni, joka oli iloinen ja positiivinen. Tykkään ihmisistä, jotka eivät huolehdi turhasta ja ovat rentoja. Nyt mieheni on alkanut muuttumaan perusnegatiiviseksi ja liian realistiksi. Olo hänen kanssaan on kieltämättä aika rasittavaa. Itse olen impulsiivinen ja iloinen ja pelkään, että negatiivisuus tarttuu minuunkin!