Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan aloittanut uuden yrityksen heti kaavinnan jälkeen?
02.07.2007 |
Heippa!
Eli niinkuin otsikossa kysyn, minulla kaavinta takana (km 06/07). Ohjeeksi sain, että uutta saa alkaa yrittämään heti kun kantti kestää. Onko muille annettu samoja ohjeita? Onko kukaan raskautunut heti, ennen ensimmäisiä kuukautisia kaavinnan jälkeen?
Sillä vaan, että olen omasta mielestäni toipunut aika hyvin keskenmenosta. Tuntuu vaan niin tyhmältä ottaa ehkäisyä käyttöön, kun tässä kuitenkin lasta yritetään..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
odottaa yhdet kuukautiset, kun kaavinnan jälkeen. Sitä ennen käytettiin kortsua ehkäisyyn, tuntuihan se hassulta, kun halusi kovasti vauvaa. Mutta suositus tulee siitä (ainakin mulle sanottu) että kaavinta on kohdulle rankka kokemus ja sen vuoksi sitä suositellaan yhdet kuukautiset odotettavaksi että olisi paremmat edellytykset raskauden jatkumiselle onnellisesti synnytykseen saakka ilman keskenmenoa. Odotin ihan senkin vuoksi ne menkat, eikä sittenkään raskautuminen heti tärpännyt, vaan siihen meni kuukausia lähes kahdeksan kuukautta kaavinnasta ennenkuin oli tärpännyt. Mulla meni elimistö hormooneista jotenkin niin sekaisin kuukausiksi ja menkatkin tuli miten sattuun ja kesti vaihtelevasti. Jaksamista sinulle ja paljon plussatuulia.
vauva2006 rv35+2