Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut joka ei käytä yövoiteita, meikkiä, silmänympärysvoiteita jne mitä niitä nyt onkaan??

Vierailija
02.07.2007 |

Ikää kuitenkin jo 27v. Suihkun jälkeen laitan " rasvaa" naamaan kun muuten kuivaa niin pahasti ja kulmat nypin itse. Kosmetologi muotoilee ne n. kerran kuussa. Ei mitään värjäyksiä kulmiin eikä ripsiin eikä siis mitään kasvohoitoja.

Ahdistuin äsken lukiessani jotain vanhaa Me Naiset- lehteä kun kaikki käyttää jotain.. Mä en jaksa/osaa eikä mua huvita/kiinnosta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin juo enkä polta, että ehkä silläkin on osuutta ihon kuntoon.

Ap

Vierailija
22/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v eikä mitään voiteita tai meikkejä löydy kaapista. Lasten perusvoiteilla joskus rasvailen itseäni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tosin käytän jojobaöljyä joskus, jos iho tuntuu kuivalta, lähinnä talvella. Meikkiä käytän joskus jossain juhlissa; huulipunaa ja ripsiväriä. En myöskään värjää tai permanenttaa hiuksiani, enkä käytä mitään muotoilutuotteita yms. Ainoastaan shampoota. Kuvitelkaa.

Samoin mua sanotaan sellaiseksi babyfaceksi, ja ikää on sentään jo 38 v ja lapsiakin 3. Olisko syynä sitten suht terveellinen ruokavalio (sis. kermaa ja voita, mutta ei juurikaan sokeria), luomuruoka ja runsas ulkoilu ja hyötyliikunta...heh.

Vierailija
24/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rsvaan kasvoja, jos tuntuu " kiristävältä" . En ole koskaan kuorinut (?) kasvojani ja puhdistan ne vedellä tai joskus Aqualan L voiteella ja vedellä.

Meikiksi riittää ripsari ja puuteri...silloin kun joskus muistaa. Ihana löytää muitakin " luonnonkauniita" .

Kosmetologilla olen käynyt, kun sattuu olemaan miehen sisko. :)

Vierailija
25/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan 16-vuotiaasta lähtien. Mutta sehän ei tarkoita sitä, että näyttäisi ikäistään / keskivertoa paremmalta, yleensä päinvastoin.

Vierailija
26/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoida ihoaan?

En minäkään meikkiä juuri käytä, mutta ihoa hoidan kuitenkin.

Vierailija
27/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee heti mieleen eilisen vai koska se oli keskustelun " mulla on toooosi kauniit ja ihkut ja paksut hiukset, pesen palasaippualla ja pidän niitä aina leteillä tai niskaponnarilla" -tyypit. Ei näytä hyvältä ei, mutta onhan se ideologia ja elämäntapa tuokin kai.

Vierailija
28/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain " kertomuksia tosielämästä" . :)

Vierailija
29/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään meikkejä enkä hiuslakkoja tms. enkä värjää hiuksia. Naamaan laitan joskus rasvaa suihkun jälkeen. En myöskään käy kampaajalla tai missään kauneushoidoissa. Ja ikää 32v.

Vierailija
30/30 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa vähän, jookos??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan