Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

%&%¤#¤%% (voiko joku olla niiin pihi kun mun mies

Vierailija
02.07.2007 |

Ärsyttää niin suunnattomasti tuo ukon ketale. Miehellä on rahaa tilillä tällä hetkellä noin 12000 ja mulla 8000¿. säästössä noin 25 000. Ja mitään ei saa ostaa. Tänään oltiin kaupassa ja huomasin kengät jotka maksoi 100¿. Ajattelin ostaa ne niin mies aloitti tenttaamisen, Tarvitko niitä? sanoin että joo, etkö pärjää ilman niitä? Sanoin että periaatteessa joo mutta tarvin uudet kengät. Eikö halvemmat kelpaa? siinä vaiheessa lompsin ulos kaupasta, haukuin miehen autossa ja mies oli tyytyväinen. Näitä esimerkkejä olisi vaikka kuinka. Joka kerta melkeinpä mies tonkii kauppakassit että mitäs se akka nyt hussutteli. Siis ruokakassitkin. Onhan meillä talolainaa vielä ihan kviasti mutta mitä siitä kun saadaan se maksettua helposti vielä aika lyhyellä maksuajalla. En sano sitä että säästää ei voi mutta että miksei mitään saa ostaa!!!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulla kengät, vähän samantyylisetkin mitä olin ostamassa mutta ne on jo niin linttaanpolettu että olisi ihan kiva saada jo uudet. ap

Vierailija
2/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia meillä on omat rahat ja tilit, ostan mitä haluan ja mies myös. Ei aikuisia tarvitse holhota, jos törsään rahani niin olen sitten näkkäri-linjalla loppukuun, se ei kenellekään kuulu kunhan lapset saavat kunnon ruoat joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kun ei rahat pysy lompakossa yhtään... :)

Vierailija
4/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen henkilö tulee tälle palstalle noin yksityiskohtaisesti levittelemään raha-asioitaan?

Vierailija
5/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän rahojani niin kuin haluan mutta ei hirveesti kiinnosta ostella mitään kun aina saa kuulla siitä millainen shoppailufriikki olen vaikka oikeesti en osta kun sillon kun tarvin jotain. ap

Vierailija
6/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut tänä keväänä/kesänä jo 8 paria kenkiä (sis. sandaaleja 2, lenkkareita 2, korkokenkiä 2, yhdet balleriinat lisäksi yhdet saappat) ja tarvitsen jokaien parin eri tarkoituksiin ja tilaisuuksiin.

Vierailija
7/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toi vaan pahenee ajan kanssa! seuraavaksi 50 eurookin kengistä on liikaa ja lopulta ne täytyy ostaa kirpparilta... paras tietty jos et osta lainkaan.

Mihin se miehesi sitä rahaa jemmaa? että jäis sit iso perintö?

Nuorena köyhä ja vanhana saita; ei ilon päivää koskaan!

Vierailija
8/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osaan kyllä pitää puoleni, ostan jos tarvin sillon kun mies ei ole mukana mutta en kehtaa/jaksa paikanpäällä kaupassa alka tappeleen miehen kanssa. ap

Vierailija
9/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten käytetyt ja tarvisin samantyyliset uudet. On mulla sitten muun tyylisiä. Yhdet kutakin. ap

Vierailija
10/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen oikein olet?

Puhut kuin teini-ikäinen kiukutteleva kakara, kun iskä ei anna ostaa uusia kenkiä!!

Ehkä tosiaankaan et tarvinnu niitä kenkiä tai sitten oot ottanu miehen joka ei välitä, että joudut kulkemaan kauhtuneissa kengissä kunhan pankkitilillä on tonneja..

Vierailija
11/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ostan mitä tarvin. En hussuttele. Mutta ukko aina nalakuttaa joka ostoksesta. En ole sen armoilla, osaan pitää puoleni. Muuten on ihana mies, mutta tuo raha on ongelma. ap

Vierailija
12/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on kyllä myös jokseenkin pihi ja varmasti sanoisi jos tietäisi kaikkien ostosteni hinnat. Viimeksi ostin nahkalaukun alennusmyynnistä jonka hinnaksi jäi silti vähän yli 300¿.

Vierailija
13/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vastannut sille ukolles miksi ne kengät tarvit ja sovittanut ne ja mennyt kassalle niiden kanssa. Sillähän se mies oppii kun opetat sitä. Pelkäätkö miestäs niin kovin, että meet heti puihin kun pitäisi oikeesti keskustella. Ja sit paniikissasi et keksi muuta ratkaisua kuin juosta pois tilanteesta.

Treenailkaapa keskustelemisen jaloa taitoa.

Vierailija
14/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tunnen mieheni liian hyvin. En todellakaan aio antaa sille periksi. Vieläkin olen suuttunut, en ole puhunut sille juurikaan ja mies on yrittänyt sovitella mutta kertaakaan ei ole sanonut että saan ostaa ne kengät. Katotaan nyt kuinka kauan menee. ap

Vierailija
15/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö aikuisten perustella toisilleen kengän ostot? tosi kiva...

mukava perustella kuin pieni lapsi ja toinen tietty parhaansa mukaan keksi syitä miks niitä kenkiä ei tarvii. huh huh

Vierailija
16/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuka mies olis kauhistus.

Vierailija
17/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet suuttunut, mies yrittää lepytellä ja nyt vain odotat sitä hetkeä, että mies antaa luvan kenkien ostoon?

Tuo kuulostaa vanhempi-lapsisuhteelta, ei parisuhteelta.

Kaupassa tivaaminen, ulossäntääminen, miehen haukkuminen autossa ja nyt tuohtumispeli kotona - kuinka nuori oikein olet?

Vierailija
18/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei ihan penikoita. Ja tiedän mitä teen mieheni kanssa. ärsytti vaan tuo sen holhoominen. osaan elää itsekkin eli ei mieheni päätä mitä ostan ja jos naputtaa niin siitä vaan mutta nyt vaan palo käämit. Katotaan mitä se sanoo nyt. Koko ajan tossa käy lepyyttämässä =)

Vierailija
19/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä selviää sillä, että käy ostoksilla ilman niitä. eikä palkkaa tienaavan aikuisen tarvi kysyä ostoksilleen lupaa, todellakaan.

Vierailija
20/28 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ne kuitenkin, silloin kun mies ei ole mukana. mutta " koulutan" miestä.