Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELLOS, PÄIVITÄMME SIVUJA EI VOI TILATA

Vierailija
02.07.2007 |

siis harmi, kun tilaisin, niin aina tämä ilmoitus, mites muilla

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tullut ko. lause kun joku tuote on ollut loppuunmyyty tai olen halunnut ilmoituksen paketin saapumisesta postitse vaikka lähettävät nykyisin vain tekstiviestillä.

Vierailija
2/11 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvasto en pääse tilaamaan, kun ei sivut aukea grrr

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuvastosta ei voi vielä tilata kun sitä ei ole vielä Elloksen nettisivuillakaan?! t. 2

Vierailija
4/11 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko nyt yrittänyt päästä, esim. naisten puseroita katsomaan..., ei onnistunut

Vierailija
5/11 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aina tuli tuo " päivitämme sivuja" . Lähinnä silloin, jos yritin klikata jotain tuotetta, että olisi nähnyt sen tarkemmin. Ei kuitenkaan estänyt tilauksen tekemistä. Muutenkin nuo ellos/josefssons- sivut tökkineet aina. H&M:lla taas tehdään päivityksiä tai jotain aina öisin, silloin ei ole minulla onnistunu tilaaminenkaan.

By the way; nuo elloksen vaatteethan on aivan hirveitä, huonolaatuisia kinttanoita jne. H&M paljon parempi, muodikkaampikin. Nyt tilasin ellokselta vaan vauvalle puoli-ilmaisia käyttövaatetta, bodyja jne. Jospa ne eivät olisi yhtä suuri pettymys kuin aikuisten ja lasten vaatteet on olleet.

Vierailija
6/11 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Theo&Pauline-mallistoa, joka mielestäni on hyvä.

Vierailija
7/11 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kökkö laatu, mutta mitä voi olettaa huippuhalvoilta räteiltä.

Vierailija
8/11 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä mummokamaa. Yäk!

Vierailija
9/11 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo tehnyt päätöksen, että enää en sieltä tilaa.

Vierailija
10/11 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan on sivut anaalista nykyään. Pitäisi muka olla paremmat, ja pah! Tein muutama viikko tilauksen ja aina kun yritin lisätä/katsella tilausta " sivuja päivitettiin" Otin yhteyttä sähköpostilla asiakaspalveluun, jossa kerroin em epäkohdat ja lopuksi kehoitin hieman panostamaan sivujen toimivuuteen. Sain sähköpostia takaisin, jossa kohta kohdalta opastettiin tuotteiden lisäys ja muu. Prkl.. Eihän se ongelma mun ymmärryksessä ollut, vaan sivujen toimimattomuudessa. Lopulta tuli saapumisilmoitus jossa oli summa 125,30 Hain paketin ja kun sen avasin tilauserittelyssä oli summa 100.30.. Paketista puuttui yhdet 25¿ housut.. (olivat lapun mukaan loppuunmyydyt) Menin postiin, jossa totesivat etteivät voi enää asialle mitään, koska saapumisilmoituksessa oli väärä summa. Kehoittivat ottamaan yhteyttä firmaan. Soitin sinne ja puoli tuntia blingbling-musiikkia kuunneltuani sain langan päähän ihmisen. Selitin tilanteen ja hän lupasi ottaa asiasta selvää ja soittaa sitten minulle takaisin. Hetken kuluttua hän soittikin ja ensitöikseen kertoi minun peruuttaneen housujen tilauksen. Kerroin ettei se pidä paikkaansa, koska minulle tulleessa tilausvahvistuksessa housut olivat vielä mukana. Hän ehdoitti lähettävänsä housut 50¿ postiennakollla, jonka jälkeen he palauttaisivat minulle 25¿ ?????? Mulla paloi käpy täysin, ja kerroin heillä jo olevan minun 25¿ ja etten kutilaakaan enempää koko firmaan sijoita. Sanoin meillä olevan kaksi vaihtoehtoa: A) Lähetätte housut ILMAN postiennakkoa B) Palautatte rahat tililleni Hän sanoi laittavansa tietoa kyseiselle osastolle, ja kun he tulevat töihin, he päättävät mitä tehdään.. Tässä nyt mielenkiinnolla odottelen mitä tapahtuu.. Varmaa on ainoastaan se, etten heiltä enää mitään osta!!

Vierailija
11/11 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli sähköpostiin tilausvahvistus niistä housuista.. Nyt pitäis maksaa 32,80 et saan ne postista.. Voi v****! Soitin taas sinne ja sanoin, etten tosiaan aio hakea niitä postista mihinkään hintaan, koska olen ne kerran jo maksanut. Sanottiin vaan, että he kyllä sitten hyvittää tämän postiennakkomaksun mulle tilille myöhemmin. Samaan syssyyn ehdotti, että alkaisin heidän tiliasiakkaakseen, kun olisi sitten helpompi siirrellä näitä rahoja eestaas.. Totesin etten aio olla heidän asiakkaansa enää, koska olen todella suivaantunut. Tähän nainen, että huomaan, kun et halua edes kuunnella.. (=)) Kerroin, että TE ette kuuntele.. Lauantaina sanoin että haluan rahat tilille TAI housut ILMAN postiennakkoa.. Laittoi postin piikkiin, että he ei muka voi lähettää ilman postiennakkoa. Kyllä mulle vaan muualta on postia ilman ennakkoa tullut.. IHME FIRMA!! =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan