Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä olis hauska tietää

Vierailija
09.07.2007 |

kuinka moni nimimerkki, joka esim. tuolla vauva-puolella on tosi iahnia ja lutusia, käy tällä puolella ilkeilemässä ihan kympillä..

ainakin meidän " kuukauden" tyypit on vauvapalstalla kaikki tosi ihania, eikä riitaa ole koskaan ollut, vaikka ollaan jo n. 1,5 vuotta kirjoiteltu asioitamme ja mielipiteitämme. Joukkoon mahtuu niin imettäviä kuin ei-imettäviä, perhepetiä kuin vauvan omaa huonetakin, löytyy liinailijoita ja luomu" hörhöä" kuin täysin city-äitejäkin. Sulassa sovussa on sujunut meidä pinot. Kiinnostaisikin siis tietää, kuin moni käy täällä aukomassa päitään omista mielipiteistään.. Tai puhutaan tuollakin omista näkökannoista ja mielipiteistä, mutta tyylillä niin että annetaan kaikkien kukkien kukkia ja ketään ei morkata. Pisti vaan mitityttää kerran kun oli puhetta vauvan hoitoon vieisestä ja kaikki vaan kannusti tätä äitiä ottamaan oman aikansa, vaikkei itse kannustaja koskaan olisi viemässäkään niin pientä itse hoitoon..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on se hyvä että on nikitönkin palsta olemassa. En minä ainakaan kehtaisi nikilläni murehtia raha-asioitamme, kysellä typeriä kysymyksiä tai haukkua anoppiani! Tai keskustella parisuhteen ja/tai seksin ongelmia..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi