Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

/♥\ Tammenterhot ma-ti /♥\

02.07.2007 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas vaan pikaiasesti, nyt siskolla kylassa, reissua jatketaan viela keskiviikkoon asti, silloin maalaustalkoot mummun ja papan mokilla lestijärvella (en osaa käyttaa enaa ääta, anteeksi :))

to ja pe oulussa, mutta illat varattuna, joten en paase iltaisin mihinkaan aityli, yitetaan ensi tammikuussa, kun silloin gtulen tyomatkalle vauvelin kanssa.

aika menee niin nopeasti, viikon perasta taas lahetaan kauas pois...

mummolasa nakojaan nettiyhteydet tokkii ja ei taho paastäsivustoille, yritän taasjos onnistaisi loppuviikosta. tiedossa mukavaa lukemista kun paasen kotio, kun pikiseen oon vaan kaynyttahan terveisia laittamassa.

lepe ja B

Vierailija
22/24 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytteli oppinut sitten aikaisin tuon kääntymisen selältä masulleen (4kk iässä) kun tuntuu, että toiset nyt kääntyilevät niin? :/ masulta selällekin oppi aikas aikasin myös. nyt punttailee jalkoja masun alle ja nousee peppu hienosti :)

miestä tässä odottelen töistä. on taasen myöhässä kun olisin menossa ratsastamaan.. olen pakkanut autoonkin kaikki varusteet valmiiksi.

no nyt se ukko tulkin! heippa!

cec ja tyttö 5kk+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jääny tänne kirjottelu hieman,mutta piti nyt asioikseni tulla kuulumisia kertomaan.Voite uskoo et on muutaman henkilön juttuja ollu ihan ikävä!

Elikkäs A on nyt 5 kk,8250 g ja 66.7 cm pitkä pipo 41 cm

Erittäin nauravainen pieni mies JA yllättää minut jatkuvaan, viimeks sillä että oppi käntymään.Eli viime torstaina huomasin et hammas oli puhennu (oikeeseen yläkulmaan!)prjantaina pyörähti selältä masulleen vasemman kyljen kautta ja sunnuntaina oikean kyljen kautta.

Ööh ja sit me ei taijetakaan jäähä susipariksi =)

Minulla on kaamee vauvakuume edelleen mutta ens vuonna aikasintaan on kolmosen vuoro.Tarttee yrittää lämmitellä nuita kaveri suhteita vähäsen.

T:MK M typy 12/05 A poju 27.1.07

Vierailija
24/24 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tällein yön kynnyksellä tänne tulin piipahtaan. tai oikeastaan kyllä joka päivä luen , mutta kirjottaminen onkin sitten eri juttu... Jotenkin tuntuu tuota hommaa aina olevan...

Mies ku on kesälomalla, niin on paljon puuhaa...

Eilen illalla Ronjalle tuli nuha. Luulen, että johtui siitä, että eilen satoi, ja oltiin rattailla liikenteessä, pääs vähän kastumaan, eikä sitten saanut vaihdettua heti kuiviin.. Mut nyt on jo parempaan päin. Oli sit reppana ku räkä vaan rohisi nenässä... ja katto silleen hei mä oon kipee ilmeellä...

Heti otin höyrykoneet esiin ja saatiin suurimmat räät pois, ja pieni nukkumaan...

Tänään sitten oli se rokotetutkimuksen rokotuspäivä taas. Soitin aamulla sinne, että voiko viedä, kun on nuha. Sanoivat vaan, et jos ei ole kuumetta niin voi huoletta viedä. sielähän aina kuitenkin lääkäri tarkastaa ennen ku mitään tehdään...

No rokotteen Ronja sitten sai, ja itki niin kovasti ja lohduttomasti. Mut nopeesti se harmistus sitten loppui...

Se on vielä ku saa ne kaks piikkiä aina kerrallaa ja sit vielä suun kautta sen rota-virus rokotteen. No mut sen pitäis olla hyvän makuinen... :)

Kiitos tsemppaamisesta plussauksen suhteen kaikille :) Eiköhän se sieltä vielä :)

_Mary: juu mä oon kans käynyt siellä odotuspuolella. Jos sinne kerran menee, ei enää paluuta ole... :) Ja vauvakuume on valmis :)

cec: Juu eiköhän sen pahan olon kanssa sit kestä, on se lievää tai voimakasta. Ja jos liika vahvaks tulee, sit vaan sairaalaan :) Ja mies saa harjotella Ronjan kans oloo :)

Nenn: Ihanasti aina kyllä kirjoitat.. :) Kyllähän nää on jänniä aikoja elämässä. Pitäis aina joka päivä muistaa iloita PALJON.... Ettei sitten myöhemmin ajattele, että eli liika kiireessä, eikä ottanut siitä lapsesta kaikkea irti :)

On mennyt vähän ohi, onks teillä joku muu lapsi nyt kuin teidän oma?? Siis teillä asumassa?

Pitää laittaa tuleen kuvia Ronjasta.. Enpäs oo pitkään pitkään aikaa laittanut mitään :)

No mutta kohta suihkuun...

Hyvää yötä kaikille!!!

myrtti- ja Ronja s.2.2