Lue keskustelun säännöt.
miten toimia elatusten kanssa jos muuttaa ulkomaille?
01.07.2007 |
Jos muutan ulkomaille lapsineni, mitä teen. Tällähetkellä saan elatukset elatusturvakeskuksesta, ne peritään sit isältä. Jos muutan toiseen kuntaan joudun hakemaan ne uudestaan sen kunnan elatustoimiston kautta, miten toimitaan ulkomaille muutettaessa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla