Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten toimia elatusten kanssa jos muuttaa ulkomaille?

Vierailija
01.07.2007 |

Jos muutan ulkomaille lapsineni, mitä teen. Tällähetkellä saan elatukset elatusturvakeskuksesta, ne peritään sit isältä. Jos muutan toiseen kuntaan joudun hakemaan ne uudestaan sen kunnan elatustoimiston kautta, miten toimitaan ulkomaille muutettaessa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän