Sattumasta ja kohtalosta - onko kukaan muu kokenut tällaista?
Kommentit (7)
-juuri silloin, kun ajattelet jotain ihmistä hän ilmestyy vuosien jälkeen eteesi jossain yllättävässä paikassa, vaikka ulkomailla.
-näet jonkun sinulle tuntemattoman ihmisen monta kertaa saman päivän aikana ja eri paikoissa. sitten et enää koskaan.
-päätät soittaa ystävälle täsmälleen samaan aikaan kuin hän sinulle.
-miehesi sanoo jonkun asian ääneen, jota juuri parhaillaan ajattelet.
Minulle on muuten eräs meedio sanonut, että olen jonkinasteinen selvännäkijä...
En siis kuitenkaan näe mitään tulevaisuutta tai ennusta. Enkä edes yritä.
Kaikki tuttavani. Ja on tosi ärsyttävää kuunnella sellaista tämä on kohtaloa-vuodatusta päivästä toiseen.
I
Kai me ollaan oltu yhdessä jo niin kauan että ajatelllaan samalla tavalla.
Kerran Irlannissa näin neljä kertaa samana päivänä saman ukon, mutta ehkä sekään ei ollut suurensuuri ihme. Turistit kiertää samoissa paikoissa.
tapahtumat liittyy omaan elämään. On vähän pelottavaakin.
Myöhemmin samana iltana kuulin että ihastukseni oli tehnyt itsemurhaan juuri niihin aikoihin kun hän oli tullut mieleeni.
Olen kokenut myös suurta fyysistä kipua (kävin lääkärissä, syytä ei löytynyt) samaan aikaan kuin hyvä ystäväni teki itsemurhan.
Olen vieraassa kaupungissa (vieläpä junassa) tunnistanut erään ihmisen (ystäväni kaverin) jota en ollut koskaan nähnyt. Ystäväni oli vain kertonut hänestä, ei tosin edes kuvaillut ulkonäköä muutoin kuin että on vaalea. Junassa vain tuli yhtäkkiä tunne että vieras ihminen oli tämä ystäväni tuttu. Tietenkin ajattelin, ettei hän voi olla se kaikista maailman ihmisistä. Myöhemmin kuulin että hän se oli todella ollut, hän oli myöhemmin tunnistanut minut ystäväni kuvista.
Että sellaista.
Muuten näin, mutta usein tuo tuntematon johon jotenkin kiinnittää huomiota, tulee jossain vaiheessa elämää hyvinkin tärkeäksi. Se on pelottavaa.