Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olin nielurisaleikkauksessa viime keksiviikkona ja täytyy sanoa että

Vierailija
01.07.2007 |

mieluummin menisin synnyttämään ilman kivunlievitystä kuin uudellen nieluleikkauskeen. ihan helvetillinen kurkkukipu eikä millään hellitä!! ei voi syödä mitään, ei uskalla yskiä, koko kaula turvoksissa...nukkuminen onnistuu tunnin kerrallaan puoli-istuvassa asennossa. sairaalasta sanovat, että on normaalia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sitä kipua kesti n. kaksi viikkoa. Kamalaa, kun ne peitteet alkavat irtoamaan....

Mehujäätä vaan kehiin!

Vierailija
2/7 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös leikattu nielurisat. Vaikka tuntuu että siihen kipuun kuolee niin kyllä se helpottaa vielä. Mehujäätä ja muuta kylmää+tarvittava määrä lääkettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt niin paha ole. Olen synnyttänyt ilman kivunlievitystä ja sekään ei juuri tuntunut missään. Nielurisaleikkauksessa pahinta oli se, että olin niellyt paljon verta ja sitten yrjösin sen osastolla. En myöskään saanut mitään syötävää leikkauksen jälkeen, vain nesteliuosta suoneen, koska olin heräämössä ollut niin huonossa kunnossa.

Vierailija
4/7 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen synnyttänyt kaksi kertaa ensimmäinen ilman kivunlievitystä, että kyllä tiedän mitä ihanuutta sekin on. eroaa tästä sillä, että kivut loppuvat muutamassa tunnissa, nyt en voi edes puhua kuin hennolla äänellä saatana. itsekin jouduin osastolle yöksi, kun en meinannut herätä nukutuksesta. vieläkin on sellainen pöhnä, vaikka leikkauksesta kulunut jo päiviä. kolmiolääkkeiden vuoksikin olo on sekava, mutta ilman niitä, en voisi niellä lainkaan. kitapurje niin turvoksissa, että kurkku melkein ummessa, mut sekin kuulemma normaalia.

Vierailija
5/7 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla leikkauksen jälkeen ei ollut noin kipeä mutta ennen leikkausta kun jouduin kurkkutulehduksen takia sairaalaan olin varmaan samassa tilassa... syö rauhassa niitä lääkkeitä ja maksimi annokset, mä lupaan sulle että joku päivä se helpottaa... yritä uskoa vaan :)

Vierailija
6/7 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. terveenä menin leikkaukseen, jonka piti olla päiväkirurginen toimenpide. Menin leikkaukseen, koska minulla on jatkuvasti angiinoja. Lisäksi sairastan chronin tautia, joten mielestäni minun kipukynnykseni on jo ennestään kohtuullisen korkea. mut tää ylittää jo ihan kaiken. kaulakin on kuin jollain norsulla. jos jotain positiivista haluaa hakea, niin varmaan kiloja tippuu kun nyt jo viidettä päivää liemiruualla.

Vierailija
7/7 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joten kotune nukutuksi, mutta heräsin aina yöllä kun kipulääkitys lakkasi vaikuttamasta, se oli aivan karmeaa kipua!! Jouduin pirstomaan lääkkeet murusiksi että mahtuisi kurkusta alas. Laihduin varmaan 4kg vaikka olin alkujaankin laiha.

Tsemppiä, kyllä se pian alkaa helpottaa :)