Armoton vauvakuume! Takokaa mulle järkeä päähän...
Ajankohtana raskautuminen nyt todella huono juttu. Rakentaminen aivan alkumetreillä, lapset aloittaa päiväkodissa muutaman viikon päästä ( olen ollut 3v kotona lasten kanssa ) ja töihin paluu odottaa. Ja kaiken lisäksi ollaan muutettu kuukausi sitten tänne uudelle paikkakunnalle ja työpaikkakin siis uusi. Järki sanoo ettei nyt, mutta kun tuo syli huutaa vauvaa...
Miestäni ei olisi kamalan vaikeaa saada innostumaan asiasta, mutta luulen, että järki ihmisenä kuitenkin haluaa vielä odotella hetken. On sanonutkin että huono aika nyt rakentamisen aikana, ollaan kyllä siis asiasta juteltu.
Hassua, että meillä on kaksi ihanaa lasta ja vasta nyt poden ensimmäistä kertaa vauvakuumetta.
Kommentit (3)
tässä tapauksessa olla jonkinlainen reaktio tohon suureen muutokseen jossa olette nyt? Paljon uusia haasteita niin yhtäkkiä alkaa kaivata jotain semmosta, joka stabiloisi sinut kotielämään takaisin.
Mutta ihanahan se on, että vauva olis sulle tervetullut noin muuten. Ja että saat kokea vauvakuumetta. Se on ihana tunne!
miten voisit ikinä nauttia siitä vauvasta jos teillä on tuhat rautaa tulessa? itse ainakin tekisin kolmannen vasta kun elämäntilanne olisi niin rauhoittunut että voisin todella nauttia lapsen saamisesta. rakentamisaika on niin rankka että se vetää herkästi koko perheen romuksi...
ehdottomasti.