Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paattaako minimalistisempi vanhempi lasten lukumaaran? Meilla on kaksi mukavaa alle kouluikaista lasta, itse toivoisin yhta viela, mutta mies laittaa tiukat kehiin. Tarjoaa vain ei

Vierailija
30.06.2007 |

vastausta. Loputtomiin ei ole aikaa odotella, sillä olen yli 35-vuotias.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai suostuisitko itse synnyttämään niin monta lasta kuin miehesi haluaisi? Siis olettaen, että hän olisi teistä se, joka haluaisi enemmän lapsia.

Vierailija
2/12 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmis hoitamaan. Sinuna ap toimisin vaikka salaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saisi mennä vaikka suoraan synnytyssalista sterilisaatioon, tiedän etten enempää haluaisi. Mutta, kun menisi mielummin nyt sinne sterilisaatioon... ap.

Vierailija
4/12 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään ei saa pakottaa vanhemmaksi, se on lapsenkin oikeus että molemmat vanhemmat ovat hänet halunneet.

Jos se ei toiselle kelpaa niin hakee sitten jonkun muun.

Vierailija
5/12 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi haluaisi vielä vaikka 5 lasta ja puhkoisi kumit (sinä et haluaisi), niin se olisi mielestäsi oikein?

Vierailija
6/12 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen suhde se sellainen on jossa noin isoista asioista valehdellaan...?

Kannattaa ap miettiä myös sitä, että saattaisit saada kaksoset. Jos yksi lapsi olisi vielä kiva, niin entä jos lapsimäärä tuplautuisi?

Miehellä voi olla pelko, että joutuu tekemään enemmän töitä koska rahaa menee kolmanteen lapseen, ja hänellä ei ole voimia/aikaa olla perheen parissa niin paljon kun haluaa.

Vierailija
7/12 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi haluaa uuden auton mutta sinä olet vastaan veikkaan että autoa ei tule vai mitä?

Vierailija
8/12 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vaimo sanoisi mitä. Ja sitten vaimon pitäisi kiltisti haudata vauvatoiveensa.

Vierailija
9/12 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei itse halua lasta, niin tietenkin hehkuttaa miten mukavaa elämämme on näin. Miestä en tosiaan aio vaihtaa, enkä ns. salaa tehdä yhtäkään lasta. Olen puhunut myös kv-adoptiosta, sijaiskotina toimimisesta tai tukilapsesta, mutta mikään ei käy hänelle. Ei auta kuin tyytyä osaansa.

Vierailija
10/12 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, saimme ensin yhden, sitten kun toista olisimme halunneet, ei se tärpännytkään vaan seitsemän vuotta meni ennen kuin IVF-hoidot vihdoin tärppäsi - saimmekin kaksoset... Joten siinä mielessä mies " voitti" :-)

Vierailija
11/12 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekee tämän kanssa lapsia? Eikö kannattaisi nyt toimia niin että saat haluamasi lapsen:)?

Vierailija
12/12 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitten haluaa lisääntyä jonkun toisen kanssa, niin en voi mitään. Väkisin ei lasta voi hankkia. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän