Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen kampaus ulos lähtiessä? Ehdotuksia?

Vierailija
30.06.2007 |

Tänään olisi tarkoitus mennä tuulettumaan :) Ehdottakahan sopivaa kampausta pitkiin vaaleisiin suoriin hiuksiin - auki vai kiinni ja jos kiinni niin miten (olisko nuttura sopiva vai liian virallinen, entä ponnari)?

Itse olen nuorekas kolmekymppinen äiti, ja aika sopusuhtainen (tosin lyhyehkö). Jos sillä nyt on väliä.

Kiitokset ehdotuksista!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutturalle laitoin :) ja hauskaa oli!

Vierailija
2/6 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sekavahko" . Jos hiukset on hyväkuntoiset ja paksut niin varmasti ovat kauniit myös auki. Vaikea sanoa sinua näkemättä.

En varmaan auttanut tällä juurikaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nuorekas ja tuo kaulan esille, varmaan hyvä lyhyelle ihmiselle

Vierailija
4/6 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut noita hiuskuvia ennenkin, mietin lähinnä että millainen kampaus olisi nyt muodikas ja mieluusti helppo :) Olen vähän ulkona näistä tyylijutuista...

AP

Vierailija
5/6 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään ponnarista ja se on helppo. Mietin vaan että onko liian tylsä/lapsellinen.

AP

Vierailija
6/6 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päällä korkealle kaulaan ylettyvää (pooloa tms), hiukset KIINNI ylös. Myös, jos yläosa on peittävä (jakku tms), hiukset aina kiinni. Mutta jos yläosa on toppi tai muuten avonainen, hiukset voi jättää myös auki. Silloin ne pitäisi laittaa kunnolla, etteivät vaan roiku tai hapsuta pitkin päätä. Jos jätä auki, tee kunnon pohjatyö rullilla. Hiukset ylhäällä hieman sotkuisella sykeröllä ovat nyt IN, joten sitä ehkä suosittelisin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän