Saako työkaverilta kysyä tuleeko sille kaksoset?
Siis onko tuo jonkun mielestä loukkaava kysymys? Tällä vaan on rv 10 menossa ja jo nyt näkyy aivan selvästi, siis mulla on ollu ton kokoinen maha joskus rv25 tienoilla.
Kommentit (10)
kyllä luulis että se olis kertonut, jos on kertonut odottavansakin. Ite en ainakaan malttanut pitää keneltäkään salassa, montako on tulossa ;).
Itse siirryin mammavaatteisiin rv12 ja nyt rv20 kaikki luulevat, että olen PALJON pidemmällä.. Ja yhtä odotan.
niin sanoo kyllä että niitä on kaksi jos on. Muuten loukkaava kysymys, jos suoraan kysyt onko kaksi.
Mä odotin alkuun kaksosia, joista toinen oli noilla viikoilla jo kuollut. Mutta koska istukka vielä toimi vähän, maha kasvoi kuin olisi ollut kaksi. Loppuun asti oli riski, että elävä vauva syntyy ennenaikaisena ja sairaana. Tosi kipeä asia vieläkin, vaikka terve vauva syntyi.
Siis oikeesti sellainen iso kiinteä puolipallo ja laskettu reilusti ens vuonna. On käynyt jo neuvolassa.
ap
vasta rakenneultrassa (rv20) odottavani kaksosia, vaikkakin sitä tietysti jo aiemmin epäilin.. =) Eli ei välttämättä tiedä työkaveri itsekään..
Ultrassa varmaan selviää rv 12 tienoilla.
Noilla viikoilla voi olla myös paljon turvotusta, joka kyllä laskee vielä ennen kuin kunnon vauvamaha alkaa näkyä.