Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

joulukuisten lauantai!

30.06.2007 |

huomenta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenta kaikille,aurinko pilkistelee ja pääsin koneelle vaikka olemme nyt ns.reissussa.

äidin pieni katti matikainen(VIIRU) on ihan mahoton,pentu kisu ja hyppii ja pomppii joka paikkaan ja haluis tulla auttaa mua kirjotuksissa,lähettäis kai terkkuja!

ihanaa itsellä kun ruoka alkaa maistua ja pahoinvointikin alkaa loppua hiljalleen.

varasin sit eilen yksityiseltä rakenneultra ajan vaik kallistahan se on mut on se sen arvoistakin...kyl sitä haluaa rakenneultran ku oli ensimmäiselläkin. n.100e se maksaa riippuen lääkäristä ja ajasta kauan siel menee.

nyt lähetää käymää kyläs miehen tädin luona...

mukavaa päivää kaikille=)

manja ja vilperi 16+3

Vierailija
2/3 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palatakseni nyt vihdoin tuohon eiliseen asiaani, tiesin pettämisestä, itte tollo tunnusti heti ja se on puitu ja sovittu moneen kertaan, tai puitu moneen kertaan ja sovittu sitte myöhemmin.. :((

nyt sitte repes kaikki vanhat haavat auki, mies eilen soitti sairaalaan ja kyseli miten dna testit ym käytännössä hoituu. minä nimittäin haluan varmuudeksi tietää onko se hänen vaiko jonkun muun, niitä taitaa olla nimittäin ainakin 4 sitte jonossa verikokeisiin kun vauva syntyy.. sitä en tiedä yhtään miten reagoin jos se onki tuon mun ukkoni, perh..na!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki taitaa olla viikonlopun vietossa. Meillä ei ole mitään ohjelmaa koko viikonloppuna. Ihan kiva,sillä meillä ainakin tuppaa olemaan usein kesäviikonloppuisin vähän liikaakin ohjelmaa.

Mä täällä kärsin taas pääsärystä ja väsymys on hirmuinen. Molemmat lapset valvottivat yöllä vuoron perään. En tiedä mikä niitä piti hereillä,varsinkin tuo vanhempi kyllä yleensä nukkuu yöt ihan hyvin. Ja sitten noustiinkin jo kuudelta reippaasti ylös,ei ole ihme,että päätä särkee,kun takana on parin tunnin yöunet. Vaikka kyllä sitä nykyään särkee,vaikka olisi nukkunut yöllä 12h.

Mitähän mun piti vielä kirjoittaa? Puhuin välillä puhelimessa ja nyt on pää ihan tyhjä...

Pitäisi lähteä herättelemään neitiä päiväunilta,että riittäisi unta vielä yöksikin. Ensi yönä olisi tosiaan kiva nukkua vähän paremmin!

Hyvää viikonloppua kaikille!

terv. Himpula rv17+4