Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys uusavuttomalta:

Vierailija
30.06.2007 |

miten saada kainalokarvat kunnolla ajetuiksi?

Karvanpoistoaine (Veet) ärsyttää ihoa,

kuumavahaliuskoja en opi millään käyttämään niin, että joka kohdasta lähtisi karvat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. tänään kainalonsa kuumavahannut.

Vierailija:

kuumavahaliuskoja en opi millään käyttämään niin, että joka kohdasta lähtisi karvat.

Vierailija
2/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kannata noita tymäköitä Veetejä yms. kainalossa usein käyttää, sen verran arka iho siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, enkä painele niitä tarpeeksi tiiviisti vai enkö revi lujasti tms. Olen yrittänyt aika monesti ja aina se on yhtä he***tin häsläystä ja huono tulos.

Vierailija
4/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sheivaamiseen. Ehkä johtuu siitä, kun nuorena ajein kainalokarvoja miesten kertäkäyttöisillä partakoneilla ja se ei tuntunut mukavalta ja siitä tuli helposti naarmuja.

ap

Vierailija
5/5 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin auttoi, kun kainalokarvat eivät olleet kovin ptkät.

Vaikeinta minusta kainaloiden vahaamisessa on se ihon venyttäminen tarpeeksi kireäksi ennen kiskaisua. Ja toki oma haasteensa on siinä, kun kainalokarvat kasvavat ties mihinkä suuntiin... ;-)

Mutta olen niin koukussa kainaloiden vahaamiseen! Ei kovaa sänkeä, pysyy pitkään karvattomana ja helppo pitää jatkossa siistinä kun kerran vahaa.

3

Vierailija:

En tiedä, enkä painele niitä tarpeeksi tiiviisti vai enkö revi lujasti tms. Olen yrittänyt aika monesti ja aina se on yhtä he***tin häsläystä ja huono tulos.