Miksi nykyään erotaan pikkulapsivaiheessa?
Kun lukee palstaa, tulee kuva et vanhemmat (yl. isät)ei tiedä mihin ryhtyvät, eivät osaakaan enää elää perheenä. Asioista ei osata puhua, toinen suljetaan elämästä. Ihan vaan siksi ettei ehkä olekkaan valmis vanhemmaksi.
t. luultavast myös siitä syystä eronnut
Kommentit (3)
Kyllä se alkaa vituttaa, kun ennen niin mahtava seksielämä(varsinkin vauvantekohetkellä) on muisto vain. On kuukausien jopa vuosien haluttomuudet, väljät pillut ja masennukset yms. kivaa. En silti aio erota, koska olen henkisesti vahva.
Elämässä on muutakin kuin seksi.
3-kymppinen mies
Toisaalta kai aiemmat kirjoituksen taas miestä. En lähtis milleen mustavalkoiselle linjalle. Olenyli 3-kymppinen, elämänkokemusta on, ollaan rauhallisia, kaikki ns. elämän perusasiat kunnossa... Silti oli oikeasti yllätys miten rankkaa perhe-elämä on ja kuinka paljon elämä muuttuu. Mulle siihen on ainakin ollut todella vaikea sopeutua. En osaa sanoa miksi, ja minunkin mielestäni monet luovuttaa liian helposti, mutta täytyy myöntää että tavallaan ymmärrän myös heitä. En tosin kuvittele että mulla ainakaan helpompaa olisi jos erottaisiin. Kyllä se vaatii tiettyä sitoutumista, vahvaa sellaista kun perhe perustetaan...
Nainen, lapset kohta 2 ja 4
Nykymaailma ei kuitenkaan ole enää sitä, että äti hoitaa kodin ja lapset ja mies tuo leivän pöytään. Miesten on ehkä vaikea mukautua siihen.