Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi eläkepäätöksiä annetaan, mutta potilasta ei hoideta?

Vierailija
29.06.2007 |

Jotenkin typerää, että ensin annetaan diagnoosi jolla saa työkyvyttömyyseläkkeen, mutta sitten lääkäri ei ohjaa hoitoon. Äitini sai kelan koodin 112 ja väittää, että sai sen itse valita. joopa joo... Hoitaa sitten mielenterveysongelmaansa hierojalla ja vitamiineilla. Ei halua käyttää lääkkeitä kun haluaa pitää päänsä" terävänä" . Eikö tällaisia tapauksia saa mitenkään oikeaan hoitoon?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohoito tulee kyseeseen kun on vaaraksi itselleen tai läheisilleen. Hän on vaikeasti sairas, kun sai 112.

Vierailija
2/7 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän yli 20 vuoden piinan olisi aika jo loppua. Hänen parastaanhan me halutaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida itseäsi ja yritä elää omaa elämääsi terveisin nyt 30 vuotta piinaa kokenut, mutta terapian avulla noin vuoden jo omaa elämäänsä elänyt. Toki edelleen on mielessä, muttei päivittäin eikä yhteyttä pidetä usein.

Vierailija
4/7 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja siskolla on myös syömishäiriö.

Äidistä en voi olla erossa, koska hän soittelee useita kertoja päivässä ja tunkee kaikin voimin elämäämme ja yrittää hallita sitä keinolla millä tahansa. Puuttuu myös sellaisten ihmisten elämään joita siskoni ja minä olemme joskus tunteneet ja piinaa siskon entistä poikaystävää. Ketään ei pidä hänestä, hänelle nauretaan hänen selkänsä takana ja hänellä ei ole muuta kuin sääliystäviä ja kaikki vain siksi, että hän haluaa pitää päänsä kirkkaana.

En tiedä miksi koen olevani hänelle jotain velkaa. Hän on vaan niin mahtava syyllistämään.

ap

Vierailija
5/7 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen olut 5 vuotta masentunut, 1 osastojakso, avohoitoa 1v takana, mikään ei toimi, milloin alteaan hakemaaneläkepäätöstä. mt-potilas.

haluaisin työhön (esimiestyöhön takaisin) mutta ymmärrän etten voi mennä.

Vierailija
6/7 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle jatkan vielä että älä vastaa puhelimeen. (olen sama joka kirjoitteli aiemmin omasta jaksamisesta)

Vierailija
7/7 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oireet muistuttaa eniten skitsofreniaa ja harhaluuloisuushäiriötä.

En usein vastaakaan, mutta jos en vastaa koko päivänä soittaa hän sitten kännykkääni, mieheni kännykkään ja lopulta mieheni vanhemmille, ja selittää sitten niille ummet ja lammet. Ne taas ei tajua äitini olevan sairas ja asettuvat usein hänen puolelleen asioissa. Viimeksi anoppi oli sitä mieltä, että äidilläni on oikeus päättää asuntomme verhoista koska usein auttaa meitä. No joo hänen auttaminen on sitä, että väkisin annetaan kaikkea ja sitten suututaan silmittömästi jos ei oteta vastaan josta sitten alkaa taas viikkojen vaino.

ap