**Etsin kaveria-ketju**
Tässä on ketju kaikille niille, jotka etsivät kaveria. Kerro mistä olet ja mitä etsit. Jos tasaisin väliajoin nostellaan muutama päivä niin luulisi edes jonkun löytävän itselleen kaverin.
Kommentit (174)
Tunsin samanhenkisyyttä :) Meillä myös 1 lapsi niinikään 5v. Täyttää syyskuussa 6v. Mullakin olisi kiloja tiputettavana ja tykkään shoppailusta ym. Olen kyllä oikeen tosi rento, suht puhelias. Mulla kyllä on kavereita jonkin verran mutta eipä niitä mitenkään liikaa ole. Asun kyllä länsivantaalla. Niin ja ikää 31v.
Paikkakunnalla ei niin väliä, mutta olisi kiva löytää ystäväperhe. Äiti lapsi kerhoja löytyy kyllä pilvin pimein, mutta olisi kiva ystävystyä toisen perheen kanssa: uimarannalla käyntiä, pyöräretkiä, laavulle vaellusta ja makkaranpaistoa, vaikkapa vuokrata mökki viikopuksi porukalla.
Oisko meistä kavereiksi? Millä alalla olet? Me ollaan ok-talossa Myyrmäen kupeessa, ollaanko lähekkäin?
Kavereita on toki mullakin ja varmaan liian vähän tulee pidettyä yhteyttä itsekin, mutta lenkki-, shoppailu- ja vaikka lapsiseurakaan ei olisi pahitteeksi (meillä tyttö).
Mites tavattais?
Nyyh, ei ainakaan mulle ole löytynyt!
Laita sähköpostia metsku @ elisanet. fi
etsisin n. 22-25v kaveria (itse 24), itselläni lapset 04 ja 06. alkuun meilikaveriksi, myöhemmin " puistoilua" tms.
Vierailija:
- Kirkkonummi, 35v -
etsin 30+ ystävää. Empaattista, luotettavaa, rentoa, toverillista, kulttuurista kiinnostunutta...
Vastata voi osoitteeseen: kotilanne@luukku .com
26v ja 2,5v. YH, Kotiäiti (pitäis joku työ keksiä) enkä kait paljo muusta tiedä puhua..:( No olen ihan rento tyttö. Kaverit jääneet kotipaikkakunnalle pohjoiseen. Olen lapsen kanssa 24/7 eli tahtoisin kaveria hiekkalaatikolle, kyläileen.. Ja poltan.
Miestenkin seura kelpaa kaverimielessä.
Täällä kiukkuinen epäsosiaalinen äiti pian 32-v.
Lapsina 8- ja 4- vuotiaat tytöt. Harrastan ja juoksen hullunlailla koirien koirien kanssa ja ystäviä on vähän.
Käyn päivätyössä ja mielellään myös satunnaisesti nollaamassa pään Tampereen yössä;)
Oon äkäinen akka, taidan olla epäsosiaalinenkin ja erakoitunut.
Se pään nollaus varmaan teksi mullekin hyvää, mutta kapakoihin tai baareihin mua ei saa, enkä muutenkaan oo oppinut käyttään alkoa.
Niin ja ikää on riittävästi, 03-alue
ja jos et tiedä mitä otsikossa tarkoitan, et ole sitä.
Ikä n. 28-38 vaikka ei sillä niin suurta väliä ole...
PK-seutu. (miel.)
olen hitusen laiska ystävän etsijä. Tupakointi miinusta,olen savulle allerginen. --- mitä vielä. En jaksa keskustella vaipoista ja yms. haluan keskustella aikuisten juttuja.
Kiitos ja nam.
Itselläni on kohta 2v poika.
Olen nyt lomilla ja muutoin töissä.
(olinkohan nro 4 / 35v Kirkkonummelainen)
tosiaan 25 missä päin Espoota? Minä Leppävaarassa.