Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan syönyt maksalaatikkoa raskausaikana?

Vierailija
08.10.2008 |

Tästä kun tuntuu olevan niin monenlaista tietoa. Edellisessä raskaudessa sanottiin, ettei haittaa jos joskus maistaa, nyt kai kehotetaan välttämään kokonaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt, maksalaatikkoa ja maksamakkaraa, itse asias kukaan ei oo koskaan mitään sanonut ettei sais syyä.

Vierailija
2/9 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rv 30. edellisessä söin kerran. Parempi kai se on välttää, mutta söin kun mies osti (tietää että on herkkuani, mutta ei muista ettei saisi syödä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty jos tekee olemattomalla maksamäärällä omankin, niin miksi ei saisi syödä sitäkin

Vierailija
4/9 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikossa on aika pieni määrä maksaa, joten kyllä ihan turvallisesti välillä sitäkin voi syödä.

Vierailija
5/9 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en sitten uskaltanut syödä mitään. Naapurin täti, 50 v, ihmetteli kovasti, miksi ei saisi syödä, kun hän kuulemma oli kummankin lapsen odotuksen aikana ollut himo maksamakkaran syöjä. Sanoi, että päivässä meni pikkupötky ja terveitä lapsia tuli. Ei siihen aikaan kuulemma noita säännöksiä tiedetty. Että silleen....

Vierailija
6/9 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa syödä, mutta vähän. Mä olen syönyt kaksi annosta eli yhden laatikon. nyt rv 25

Vierailija
7/9 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen nyt raskaana rv11. Minulla on kamala pahoinvointi ja maksalaatikko on melkein ainut ruoka mitä tekee mieli ja mitä pystyy syömään. olenkin joka viikko syönyt maksalaatikkoa hurjan puolukkamäärän kera. Toki sitten kun muukin ruoka taas maistuu/ voin syödä muutakin ruokaa oksentamatta vähennän maksalaatikon syöntiä. Esikoisen odotus aikana söin ehkä kaksi kertaa maksalaatikkoa.

Vierailija
8/9 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimpien suositusten mukaan maksaa saa syödä vähän, eli maksamakkara ja -laatikko ovat ihan sallituja silloin tällöin syötyinä. Näissähän maksaa ei oikeasti ole paljoakaan.

Maksapihvejä sen sijaan ei suositella.

Vierailija
9/9 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt kerran kuukaudessa niin ei mitään vaaraa ole. Ennemmin varoisin limsoja ja karkkeja. Liikaa lisäaineita ja sokereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi