Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita, joilla pahat raskausarvet ja mahanahka venyi pysyvästi?

Vierailija
29.06.2007 |

mulla lapsi jo 3v, mahanahkani venyi pysyvästi. peussi/reppu roikkuu niin, että siihen jää alle poimu joka hikoaa ja hautuu helteellä... yöks! se on ihan vaiva mulle.

raskausarvet oli hurjat, ja nytkin vaikka haalistuneet, niin maha on järkyttävän epätasainen (siis iho).

onko muille käynyt näin? tuttavapiirissäni ei kellään, ja osa jopa selvinnyt ilman mitää raskasuarpia...

leikataanko tollainen löysä nahka julkisella sektorilla vai pitääkö mennä yksityiselle korjauttaa? mikä on käytäntö.. kun sehän on ihan haitta, kun helteellä saattaa hautua melkein auki...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppa on ihan hirveen näköinen. rinnat g-kuppia, mahapussi roikkuu, raskausarvet kirkuu tulipunaisina ja lantiolla/reisissä ylimääräistä vaikka muille jakaa.

osittain oma syyni, kiloja tuli raskausaikana komiat 20, vaikka en nyt ihan hirveesti mässäilly. jotenkin niitä vaan kerty. ja olen erittäin vaaleaihoinen.

10 kg ois vielä liikaa..

jep. lähtis lenkille kun tuo vauva heräsi :)

t. entinen hoikka, nykyinen plösö

Vierailija
22/22 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki minun kaverini joille tuli raskausarpia (no, ei niin pahoja kuin mulle...), niin ovat päässeet löysästä mahastaan, eli nahka on palautunut vaikka aluksi oli samanlaista taikinaa kuin mulla.

että, on todennäköisempää kuitenkin että se mahanahka palautuu (ei nyt ehk ihan entiselleen, mut kuiteskin).

nauti vauvasta!!!! Onnea!

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan