Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

koululaistyttöjen äidit! auttakaa 8-vuotiaan kummia

Vierailija
29.06.2007 |

olen ostanut 8 täyttävälle kummitytölleni Zarasta kivan tunikan, caprihousut ja neuletakin (ja sopivanvärisiä pinnejä ja sukat) synttärilahjaksi, mutta tekisi mieli ostaa pakettiin jotain pientä leikittävääkin. MIkä olisi sellainen kiva, ei hirvittävän kallis pieni juttu, jota tuonikäiset halajavat? Omat ovat pieniä poikia, ja " isojen" tyttöjen maailma tuntuu vieraalta. tyttö vielä asuu kauempana, joten nähdään aika harvoin :( Siksi pitää panostaa lahjoihin ja kesätapaamisiin -- tyttö tulee meille 4 päiväksi, ja tarkoitus on, että muistaa taas " kummireissun" pitkälle syksyyn :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 8-vuotias tykkää Littlest Pet Shop -eläimistä. Lisäksi hän lukee paljon, piirtää, askartelee ja tekee käsitöitä.

Yksi tuttu 8-vuotias tyttö inhoaa kaikkea edellä mainittua, hän taas ihailee bratzeja ja pelaa tietokoneella koko ajan... Mun tyttö taas inhoaa bratzeja.

Vierailija
2/7 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyttö on tähän mennessä tykännyt disneyleffoista, bratzeistä, tamagotcheista ja niin edelleen.. Kaikesta semmoisesta mistä minä en tajua mitään. Kirjoja katselin, onko Ella-kirjat liianlapsellisia jo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttäreni tykkää myös littlest pet shop " petseistä" ja bratzeista.

Vierailija
4/7 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Littlest Petshop -lemmikeistä (niitä saa jo kolmella-kuudella eurolla)

-Winx-nukeista ja niiden tavaroista, lehdistä

-Witch-nukeista, tavaroista, lehdistä

-barbeista, Bratzeista

-tamagotsit yhä in

-uusin villitys ovat Magno-Man -magneettiukkelit. Niitä saa esim. Prismoista. Paketti karvaisia ja toisiina kiinnittyviä magneettihahmoja maksaa muistaakseni noin 9 euroa.

-joku uimalelu nyt kesällä voisi olla myös kiva. Meidän tyttö osti itse omilla rahoillaan Winx-uimapatjan Prismasta. 10 euroa.

-Ronja Ryövärintytär-kirjasta

-Kids Top 20 cd:t (niitä on jo kolme), Avril Lavignen levyt, Ari Koivusen cd meillä toivelistalla. Musiikkimausta ei tosin koskaan varmana voi tietää.

Vierailija
5/7 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 8-vuotias tykkää näistä peleistä:

-Twister

-Muuttuva labyrintti

Vierailija
6/7 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja meilläkin -- on ollut lainalasten lempipuuhaa tuo twisterinpelaaminen miehen " urheiluselostaessa" peliä)

mutta kiitos -- en ollut ikinä kuullutkaan littlest petseistä enkä winxeistä -- ehkä niistä löytyy joku tälle neidolle sopiva pikkujuttu. Tyttö tykkää kyllä vaatteistakin, eli ei varmaan ole pettymys koko paketti vaikka ei ihan nappiin osuisi. Sain jo vinkin, että boleromallinen villatakki olisi toiveissa tai oranssit röyhelöiset caprit ja sellaiset on nyt paketissa molemmat :)

Kiitoksia kovasti -- yritän suunnistaa tyttöjuttuihin antamienne koordinaattien varassa!

Vierailija
7/7 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun 8-vuotias tykkää Littlest Pet Shop -eläimistä. Lisäksi hän lukee paljon, piirtää, askartelee ja tekee käsitöitä.

Yksi tuttu 8-vuotias tyttö inhoaa kaikkea edellä mainittua, hän taas ihailee bratzeja ja pelaa tietokoneella koko ajan... Mun tyttö taas inhoaa bratzeja.