Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensikoiden kesätreffit TURUSSA

29.06.2007 |

Eli, kiinnostusta on ilmennyt, mutta nyt tarttis vaan päättää missä & milloin?! Kuten PK-seudun treffiläiset, mäkin ajattelin että sään salliessa voisi olla kiva jossain ulkonakin piknikkiä pitää, mutta se on kyllä näin Suomen kesässä vähän haastavaa, jos sää oikein " keäiseksi" äityy :DD

Turkulaiset ja muutkin kauounkia tuntevat, miettikääs hyviä paikkoja! Mä eilen mietin pääni puhki kaihviloita ja ravintoiloita kriteerinä a) pitää päästä helposti vaunuilla, b) pitää mahtua useampia kulkupelejä, c) pitää saada syötävää isoille ihmisille (makeeta ja suolaista) ja d) helposti " löydettävissä" myös ;) Mulle tuli mieleen Forumin kauppakeskus, siellä on ainakin tilaa! Ja usempikin kahvila/ ravintola (no Hese ja SubWay ainakin)...

Sitten se ajankohta?! Arkena vois olla, tuntuu olevan monelle parempi vaihtoehto (= miehet pois " jaloista" ) :DD Heinäkuun loppupuolta ehdotti ainakin Amy. Mulle on periaatteessa aika sama, muut menot varmaan joustaa myös tarvittaessa ;)

Nyt siis ehdotuksia ajasta ja paikastakin, ja tervetuloa kesäiseen Turkuun kaikki ensikot läheltä ja kauempaakin !!!

t. Ope ja Aino 8,5 kk

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon enskoja on siis liikenteessä :) Mä voin kyllä treffata vaikka useampana päivänä, jos ei kaikki oo samaan aikaan maisemissa :DD

Käsi ylös ketkä kannattaa maanantaita?!

Ja nyt kädet ylös ne jotka kannattaa vaikka keskiviikkoa...

Mä kannatan kumpaakin ;)

Ope

Vierailija
2/53 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jups, me siis tullaan keskiviikkona, joten vaikka ne varjotreffit tai terdetreffit kävis meille silloin. =) Huomenaamulla me lähdetään möksäilemään, joten seuraavaksi palaan asiaan joskus parin viikon päästä ja katsastelen silloin tilannetta, mikä täällä vallitsee...

-A ja E-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi toi keskiviikko, oon joka tapauksessa silloin tulossa Turkuun tuomaan kissaa hoitoon (lähdetään Puolaan 28.7.). Klo 14 käy, saattaapi tosin olla Lenni äksynä jos päiväunet keskeytyy :-) Siinä mielessä meille kävisi kyllä myös vaikka klo 15 tai 16.

Mutta enemmistön päätökseen sopeudutaan.

Kesis

Vierailija
4/53 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikko sopii meillekin paremmin jos silloin yleensäkään päästään tulemaan. Vielä en pysty lupaamaan... terdetreffit pystyisin isolla ehkällä saamaan myös järjestymään :D

Vierailija
5/53 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille sopii mikä päivä ja aika tahansa..

päättäkääpä te kenellä on jotain muita suunnitelmia ja väliä päivällä niin me yritetään siloin ilmestyä paikalle :0)

onpa mileenkiintoista nähdä nimimerkkien takana olevat kasvot ja tietty pikkuisia mussukoita :0)

pajuska+eemeli 4.5kk

Vierailija
6/53 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meille kävis paremmin se maanantai, koska ollaan turussa vaan ma-ti.

toki meille kelpaisi pienemmätkin treffit jos iso tapaaminen onkin keskiviikkona ja joku muukin maanantaina kaipailis seuraa.

terkuin tikru

Vierailija
7/53 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me voitaisiin ehkä tulla, mutta varmaankin junalla, koska Noel ei oikein tykkää pitkähköistä automatkoista... Mutta en lupaa mitään.

Ja kumpi tahansa päivä käy. Ti meillä on neuvola, mutta ma ja ke ovat ok.

Vierailija
8/53 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD1076]Laitetaanpas ylöspäin välillä..=) Vähän on hajontaa siitä onko se maanantai vai keskiviikko parempi. Me tullaan luonnollisesti open kanssa (joohan ope?!) molempina päivinä kyllä tapaamaan ihmisiä! =) Ja OMK:lle kans tervetuloa treffaamaan!

t. poppari

Vierailija
9/53 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Poppis, puhutaan vaan toistemme puolesta ;)) Tietty me treffataan molempinakin päivinä!

t. Ope ja Aino

Vierailija
10/53 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt siis suuri EHKÄ, mutta me saatetaan tulla quun kanssa tuolloin keskiviikkona Turkuun tapaamaan yhtä mun kaveria, joten voitais ehkä mahduttaa johonkin väliin Enska-treffitkin. Maanantai ei meille käy.

Mutta siis odottelen, mitä te sovitte ja me tullaan, jos päästään.

-Q- ja -q- 11kk

Vierailija
11/53 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora & Oliver

Vierailija
12/53 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikko passaa meille myös. Ja maanantai myös, mutta taisi olla kuitenkin keskiviikko sopivampi usealle? Mies ei näillä näkymin lähde mukaan joten tullaan junalla kaksistaan sitten. Kandi ainakin jos tulette niin meistä saatte junailuseuraa. :) Klo 13 olis aika passeli aika. Myöhemmin jos treffataan niin sitten menee kotiutuminen aika myöhäiseksi.

Vierailija
13/53 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli treffit Turussa keskiviikkona 25.7. olkoon sitten vaikka klo 13 (vaikka se kyllä on meidän lounasaika :DD) Vielä kun saadaan sovittua paikka, missä tavataan!

Kiva kun on paljon enskoja tulossa kesätreffeille!!!

t. treffejä odottavat Ope ja Aino

Vierailija
14/53 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli me ei nyt sit olla treffeille tulossa kun ollaan sillä suunnalla vaan alkuviikko. olisiko siis turussa asuvilla kiinnostusta ihan miniminimini-treffeille siinä maanantaina?

terkuin tikru

Vierailija
15/53 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän me Tikrua ja Ronjaa tullaan treffaamaan pienemmälläkin porukalla, sikäli mikäli ollaan maisemissa! Vielä on hiukan hakusessa alkuviikon/ viikonlopun menemiset :)

t. Ope ja Aino

Vierailija
16/53 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tullaan ainakin treffaan Emiliinan kanssa! Pikkuporukalla voitais nähdä vaiks Stockan kahviossa maanantaina? Ootko sä mun mesessä? Jos oot ni kuka?! =D Laittaisin sulle mun puhelinnumeron niin voidaan soitellakin maanantaina, ettei vaan mennä ristiin..=)

t. poppis

Vierailija
17/53 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu juu, oon sun mesessä:)

kiva jos pienet treffit onnistuu.:)

terkuin tikru

Vierailija
18/53 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pääsekään ensi viikolla Turkuun :-( Mies tarvii autoa töissä (pakko kuulemma mennä johonkin korruptiogolfkisaan...) ja mä en viitsi lähteä urheilemaan junaan kissan, vauvan, vaunujen ja turvakaukalon kanssa.

Mutta jos löytyy treffaajia perjantaina tällä viikolla, niin meitsi on mukana! Ois niin kiva nähdä turkulaisiakin kamuja. Saattaapi myös olla, että viivyn Lennin kanssa maanantaihin asti.

Kesis

Vierailija
19/53 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesis, perjantaina sopinee ihan hyvin näillä näkymin, ellei sitten porhalleta mökille... Ootteko maisemissa vielä la-su? Pitää vähän tota sääennustetta katsastella, siitä vähän riippuu milloin käydään päiväseltään mökkikeikalla. Mä voisin siivota ton mun luukku-mailin, niin voidaan vaikka mailata tarkemmin ja vaihtaa vaikka tarkempia yht.tietoja ;)

Ope

Vierailija
20/53 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulle voipi viestitellä ope01@luukku.com Ja jos ei tuu heti perille tms, vinkatkaa täällä, niin käyn poistamassa spämmit ;)