Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensikoiden kesätreffit TURUSSA

29.06.2007 |

Eli, kiinnostusta on ilmennyt, mutta nyt tarttis vaan päättää missä & milloin?! Kuten PK-seudun treffiläiset, mäkin ajattelin että sään salliessa voisi olla kiva jossain ulkonakin piknikkiä pitää, mutta se on kyllä näin Suomen kesässä vähän haastavaa, jos sää oikein " keäiseksi" äityy :DD

Turkulaiset ja muutkin kauounkia tuntevat, miettikääs hyviä paikkoja! Mä eilen mietin pääni puhki kaihviloita ja ravintoiloita kriteerinä a) pitää päästä helposti vaunuilla, b) pitää mahtua useampia kulkupelejä, c) pitää saada syötävää isoille ihmisille (makeeta ja suolaista) ja d) helposti " löydettävissä" myös ;) Mulle tuli mieleen Forumin kauppakeskus, siellä on ainakin tilaa! Ja usempikin kahvila/ ravintola (no Hese ja SubWay ainakin)...

Sitten se ajankohta?! Arkena vois olla, tuntuu olevan monelle parempi vaihtoehto (= miehet pois " jaloista" ) :DD Heinäkuun loppupuolta ehdotti ainakin Amy. Mulle on periaatteessa aika sama, muut menot varmaan joustaa myös tarvittaessa ;)

Nyt siis ehdotuksia ajasta ja paikastakin, ja tervetuloa kesäiseen Turkuun kaikki ensikot läheltä ja kauempaakin !!!

t. Ope ja Aino 8,5 kk

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai sopisiko keskellä viikkoa kaikille et Amykin pääsis mukaan? Ja mä mielummin kans kannatan vaik klo 14, koska ajomatka on piiiiiiitkä meillä. Tosin voihan kaikki pikkuhiljaa valua paikalle, ei se niin minuutin päälle ole=)

Eli päivä on mikä????

Vierailija
42/53 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karssuli vaan taisi toivoa pitkää viikonloppua ja Kesis tais olla maisemissa paremmin alkuviikosta?! Vai miten on?! Kesis ja Karssuli, pääsettekös paikalle vielä keskiviikkona?!

Amy, mä voisin repästä ja lähtee vaikka jonnekin jokilaivalle iltasella hetkeks istuksimaan, jos vaan sää sallii!!

Ja Milli kaappaa Aksun lisäksi lauman tamperelaisia enskoja mukaansa :DD

Eli mikäs päivä nyt sovitaan, mulle on ihan sama kun täällä olen kotosalla kumminkin pääasiassa :)

t. Ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me voitas harkita kanssa saapumista. ollaan kyllä tulossa sukuloimaan tossa parin viikon päästä,(eli ennen treffejä) mut silloin vaan päiväseltään.

tolla treffiviikolla meille kävis parhaiten just maanantai kun keskiviikkona ollaan loppuviikoks lähdössä appilaan.

ei siis olla ihan varmoja vielä, mutta korvantakana on ajatus.

tikru ja ronja

Vierailija
44/53 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis kannaittais kattoa kalenteria ennen kuin kirjoittelee. elikäs elin ihan niin että tuo treffiviikko ois ollut se millon on vaan kaks päivää heinäkuuta. mutta ei, vaan se edellinen:)

puhelujen jne perusteella voisinpa sanoa että mekin tullaan. jäädään siitä sitten siltä reissulta yön yli sukuloimaan sille suunnalle. ja mieskin lupasi että saa pari tuntia turussa kulumaan.

eli me siis tullaan, mikäli päivä on tosiaan toi ma mikä näytti monille sopivan.

jos joku täältä treen suunnalta on lähdössä niin meiltä vois saada kyytiä turkkuseen päin, mutta takaisin pitäs keksiä joku muu kulkuneuvo.

terkuin tikru ja rontti

Vierailija
45/53 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD1076]No mehän tullaan luonnollisesti paikalle kun täällä kerran muutenkin pyöritään..=) En mäkään niitä paikkoja tiedä..Forum ois kai hyvä kun on aina tyhjillään..Stockan kahvilahan on lapsi- ja vaunuystävällinen, mutta siellä saattaa hengailla nuorisoa päivisin kun koulut on loppu..Tossa Puolalan puistossahan on pieni leikkipaikka ja muuten ois sit kyllä tilaa pitää piknikiä jos on hyvä ilma..? Eiköhän paikka löydy jos on tulojoita..=)

Aikaa en lähde ehdottamaan kun meille käy kaikki..Jospa muualta tulevat ehdottavat jotain ja katsotaan saisko kannatusta?

Ilmoittautumisia nyt vaan! =)

t. poppis ja Emiliina

Vierailija
46/53 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun ehdotuksia kysyttiin, niin miten olis viikko 30 eli heinäkuun viimeinen täys viikko? Meille sopis kaikki muuta päivät paitsi perjantai. Olikos Karssuli ku olis halunnut yhdistää viikonloppuvisiitin, onnistuisko se teillä niin, että treffit olis vaikka maanantaina?

-Amy ja Emmi, jonka mummi varmaan tykkää tällaisista treffeistä-

Vierailija
47/53 |
30.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa ihan hyvältä, ei olla näillä näkymin missään kauempana liikenteessä, paitsi viikonloppuna, eli arkena vaikka se maanantai 23.7. tai sitten se torstai (pitkä viikonloppu :D ) 26.7.

Odotan jo innolla ;)

t. Ope ja Aino

Vierailija
48/53 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinko tulla mukaan treffeille, meillä 6kk ikäinen poika ja olisi kiva tavata muita! Asumme n.30km Turusta ja päästään kyllä paikkaan kuin paikkaan kun on auto käytössä =D

Vierailija
49/53 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan n.60km turusta, mutta tultaisiin mieluusti mukaan.. arkipäivänä sopisi mieluiten ja ajalla ja paikalla ei muuta väliä, kunhan vaan löydetään oikea paikka :o) auto on käytössä, joten tuleminen onnistuu varmasti sen puolen...

innolla odotan, että näkee muitakin enskoja :o)

pajuska & eemeli 4kk+

Vierailija
50/53 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille passaisi vko 30 ja ma-ke päivät=) Meilläkin mummi (mun äiti) asuu siellä suunnalla joten onnistuu mainiosti....

Ajasta sen verran että ennen klo 12 ei onnistu kun meillä parin tunnin ajomatka sinne, eli klo 13 ois varmaan aika jees!

A & O

Vierailija
51/53 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli muitakin on tulossa kuin Poppis ja mä ;))

Auroran kanssa oon ajasta samaa mieltä, aikasintaan klo 13 (sitä ennen meillä nukutaan ja syödään) :DD Vaikka voihan näin hyvin syyn takia sitä rytmiä sekoitaakin :DD (jos ei sit jo muuten sekoonnu) ;))

Kesis pitäis saada linjoille myös, että saatais mukaan " mummolatreffeille" :DDD

Karssuli, Huhuu, mikä päivä kiinnostaa?!

t. Ope ja Aino

Vierailija
52/53 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vko 30 käy vallan mainiosti, mikä päivä vaan oikeastaan. Maanantai olisi kait paras koska sitten voisimme tosiaan ajella Turkuun jo sunnuntaina ja olla yötä hotellissa. Mutta ei päiväreissu junallakaan ole mikään mahdottomuus, joten voimme kyllä puolestani valita päivän joka parhaiten kaikille sopii! :)

Ja mä myös kannatan aikaisintaan tuota klo 13, kun meilläkin uniaika on aamupäivällä, syönti samaten.

Karssuli

Vierailija
53/53 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesistä vielä kaipailen treffeille mukaan, mummolareissuun vois yhdistää välillä enska-treffitkin ;)