Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Np ultra viikolla 13+1. Onko liian myöhään?
08.10.2008 |
mutta jos seerumiseula (verikoe) yhdistetään, on ajankohta liian myöhään. Taitaa olla peräti 14+0 np ultra ok mutta ei käytännössä niin myöhään kait edes tehdä. Mä perehdyin tähän aikoinaan ja paras pelkälle np:lle on 12+ viikko.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toisellakin kertaa vasta 13+?. Nämä Kättärillä. Terveitä ovat lapset.
Alue: Aihe vapaa
Mietityttää kun kutsu tuli niin, että virallisesti viikkoja minulla on 12+2. Kuitenkin raskaus on noin viikon pidemmällä, testinkin tein jo viikkoa ennen kuin kuukautisten piti alkaa.Eli oikeasti sikiö vastaa ainakin rv 13+1. Yhdessä ultrassakin tämä on jo todettu. Olen käsittänyt että rv13 jälkeen tulokset eivät ole enää luotettavia. Mietinkin tässä nyt, että pitäisikö mennä yksityiselle puolelle tähän tutkimukseen, niin viikot ainakin täsmäisivät. Kunnallisella puolella kun tätä nyt ei otetaan lainkaan huomioon vaikka asiasta olen sanonut. Edellisessä raskaudessa oli tismalleen sama tilanne ja synnytyksen jälkeen kun paperini luin, niin lääkäri oli kirjoittanut np-ultraan että "ei turvotusta, mutta näillä viikoilla ei enää voi tarkkaan edes mitata". Mietin vain että mikä järki on mennä taas samaan tutkimukseen liian myöhäsillä viikoilla!?!