Ehdottakaa romanttista menuta illaksi!
Kommentit (11)
mustekala-jättirapurisottoa, lampaankyljyksiä ja melanzane alla parmigianaa ja jälkiruoaksi sitruunasorbettia.
pihvi ja valkosipuliperunat, jälkkäriksi juustoja. Ja hyvää punkkua.
Jos sulla on tavallinen mies eikä mikään kukkahattu niin arvelisin hänen arvostavan oikeaa ruokaa eikä mitään heiniä.
Korvasienikeitto + paahdettua ruisleipää
Uunitettua lohta + valkosipuliperunat, niille LISUKKEEKSi vaikkapa se fetasalaatti.
Juomaksi hyvää viiniä.
Pannacotta + kahvi, avec
Näillä pitäis lohjeta ;)
että jaksaa peuhatakin. Tuollainen 800g laardia ja sikana ranskiksii aiheuttaa ainoastaan akuuttia hereilläolonvajetta ja siihen se romantiikkakin menee...
Tuo yksinkertainen valkosipuliperuna-pihvi-illallinen kuulostaa helpolta ja täyttävältä. Kovin romanttinen se ei ole, mutta ehkä mies arvostaa enemmän rehellistä sapuskaa, kuin jotain kevyitä virityksiä.
Ap
tuollaisen salaatti piirakka hässäkän--lapset RAKASTAVAT salaattia (14v ja 11v pojat). Ei aina tarvitse olla "kunnon" ruokaa
minä olen laittanut mm.
tomaatti-mozzarella salaatti
paistettu lohimedaljongi lisukkeeksi höyrytetyt kasvikset
kylmä kermaviilikastike
raikas sitruunasorbetti, likööri/konjakki, kahvi
ja jos iltasella vielä haluaa herkutella niin juustolautanen ja viiniä..
ja tämä on uponnut mieheeni, ja aina kehunut
mutta siitä huolimatta tykkää joskus muustakin kun lihasta,nyt on uunissa possunfilee valmistumassa,että älkää hätääntykö :))
t 4
mieltymyksen mukaan tietenkin jos nimenomaan tahtoo miestä liehitellä.
Mikä on miehen lempiruokaa?
Meillä miehelle uppoaa salaatti- piirakka/patonki illallinen siinä missä pihvi-aura/valkosipuli/kermaperunatkin. Mies tykkää paljon juustoista ja viinistä, mutta myös kahvi+ konjakki on mieleen.
Se, mikä on mielestäni tärkeintä on tunnelma. Jos mies ei mahottomasti kynttilöistä välitä, niin jätä laittamatta. Ennen ruokaa ei kannata natkuttaa mistään ja omaa ruokaa ei missään nimessä kannata mollata tyyliin; tämä nyt vähän kärähti, tulikohan siitä nyt mitään... jne.
Mun mies ainakin arvostaa rentoa tunnelmaa ja sitä, että olen nähnyt vaivaa hänen vuokseen. Yks mikä meillä toimii molemmin päin on liehittelyn aloittaminen jo päivällä tekstareiden muodossa, siinä se tunnelma ja pieni jännitys on sopivasti jo noussu iltaa varten.
on tosi näyttävä mustien oliivien ja punasipulin kanssa. matalaan laakeaan lasilautaselle tarjottavaksi--oheen vaikka piirakkaa jauheliha-valkosipuli?