Miten liikkuvaisia teidän juuri 3v. lapset ovat? Osaavatko keinua itse, ajaa fillarilla yms?
Kommentit (9)
Vuoden vanhempi isoveikka (3,5v) oppi muutma viikko sitten keinumaan. Molemmat juoksevat ja kiipeilevät paljon.
tykkää ajaa pyörällä, mutta ei oikein osaa vielä itse polkea kunnolla
Ajaa appareilla ja hyvin mahdollista että ajaisi ilman niitäkin. kokeillaan kesän aikana.
Tekee kuperkeikkoja.
Seisoo tukea vasten päällään, käsillään.
Tykkää patikoida maastossa.
Hiihtää ja luistelee (okei, pysyy pystyssä ja köpittelee eteenpäin).
Keinuu.
hiihtää, keinuu itse, juossut jo tasan 1-vuotiaasta ja kävelee kaikki matkat (rattaat jäi pois käytöstä 1v), tekee kuperkeikkoja, kiipeilee, pomppii ja kaikenkaikkiaan liikkuu ketterästi.
luisteli talvella itse muutamia metrejä
ajaa nyt pyörällä itse (apupyörät on)
on kiipeillyt aina... taitava (liiankin..)
keinuu lautakeinussa, mutta ei osaa ottaa vauhtia
pukee kengät ja laittaa vetoketjut kiinni-auki
piirtää seinään aina kun tilaisuus...
uittaa tavaroita wc-pöntössä kun silmä välttää...
Osaa keinua itse, en saa edes pukata vauhteja vaan itse ottaa. Kuperkeikan oppi vahan aikaa sitten, kovasti yrittaa siskon perassa myos tehda kasilla seisontaa (tosin ei kauheasti silta nayta), seka yrittaa karrynpyoraa ja hypata itse hyppynarua, mutteivat viela tietenkaan oikein onnistu...
Pyoralla ajo sujuu tosi hyvin, saan juosta perassa kun tytto yrittaa kiria isompiaan. Osaa myos hyppia tasajalkaa, yhdella jalalla, kiipeilee ja keikkuu kaikissa vempeleissa puistoissa ym.
Isosiskoa hiukka harmittaa kun tama pieni rimpula on niin kettera ja on liikunnallisesti edella mita siskonsa oli tuossa iassa, saa kohta oivan kilpailijan tasta!
juoksee, pelaa jalkapalloa, hyppää pituutta, heittää palloa, tekee kuperkeikkoja, hyppii ja loikkii, trampoliini on todella kova sana! =)
liikkuu ketterästi vaikeassakin maastossa, esim. metsässä, kiipeilee, keinuu. Oppi kävelemään 10 kk:n ikäisenä ja on selvästi liikunnallisempi kuin vanhempi sisarensa.
On oppinut tänä kesänä pyöräilemään ja ottamaan keinussa vauhtia.
Osaa hyppiä tasajalkaa ja seistä yhdellä jalalla.
Tekee kuperkeikan ja kävelee varpaillaan.