Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos äiti päivät kotona, kumpi nukuttaa?

Vierailija
28.06.2007 |

Kiinnostaisi tietää, miten tämä on hoidettu teidän perheissä? Meillä tulee aina jatkuvati riitaa aiheesta. Itse olen sitä mieltä, että jos itse olen lasten kanssa päivät kotona, olisi kohtuullista, että mies hoitaisi edes nukutuksen, jolloin saisin hieman omaa aikaa. No mies taas on sitä mieltä, että nukutusten pitäisi mennä puoliksi. Eli miten teillä?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja nimenomaan nukutamme, ihan omasta tahdostamme :o) On ihanaa suoda se rauhallinen, turvallinen hetki lapsille kun he menevät unten maille.

Iltapuuhat hoidamme yhdessä. Ensin kerätään lelut, sitten syödään iltapala, luetaan iltasadut ja mennään iltapesuille. Itse nukuttamisen hoidamme yleensä vuorotellen, se sisältää unilaulun

...ja makoilua lasten vieressä (perhepeti, kuopus 2v nukkuu keskellämme ja esikoisen, kohta 4v, sänky on siinä vieressä). Nukahtavat noin 15-30 minuutissa, joskus toki menee kauemminkin. Ennen laulamista yleensä vielä keskustellaan päivän tapahtumista.

Jos telkkarista tulee jotain, mitä toinen haluaa katsoa, niin toinen nukuttaa. Toimii meillä oikein hyvin, mies tosin usein nukahtaa lasten kanssa. Minä kokisin ahdistavana jos joka ikinen ilta joutuisin lapset nukuttamaan, mutta vuoroilloin se ei ole ollenkaan rasittavaa.

Vierailija
42/42 |
29.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapuurot, hampaiden pesut ja toinen sadut ja laulut ja peittelyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän