Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Öööh, pissasinko alleni vai oliko se sellainen naisen " siemensyöksy" ...?

Vierailija
28.06.2007 |

Usein mulla on ennen orgasmia pissatuksen tunne, mutta se oli jo mennyt ohi, kun tämä odottamaton homma tapahtui...

Oikein kunnon luraus, paljon enemmän nestettä, kuin miehen siemensyöksyssä, lusikka kaupalla arvioisin...

Vaihdoin lakanat ja kävin äsken niitä nuuhkimassa, mutta eipä ainakaan pissalle haiskahtanut kuivahtaneenakaan.. (joo, yököttävää, myönnän)

Toisaalta synnytyksen jälkeen mulla oli virtsan karkailua, mutta eipä ainakaan puoleen vuoteen ole muistaakseni sattunut.

Siis olikohan, vaiko ei...?

Toivottavasti noin ei käy miehen kanssa! Enpä tiedä miten se suhtautuisi ja kun nestettä oli niin paljonkin!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes porvoossa ole ketään, jolle on käynyt samoin? ;)

ap

Vierailija
2/7 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on tosi noloa...

se ei ole pissaa, googlettamalla irtoaa jotain aiheesta, ei paljoa

tuo on syy, miksi olen saanut orgasmin yhdynnän aikana vain 2 kertaa elämässäni, ja molemmilla kerroilla kävin juurikin noin.

ei oikeen enään rentoudu samalla lailla, vaikka ukko sanookin, ettei sen ole väliksi.

juu kyllä sen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin olen ollut todella kiihottunut ja saanut mielettömän orkun. En tiedä mitä ainetta se on, samaa itsekkin ihmetellyt.

Vierailija
4/7 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun selität orgasmista ja pissahädän tunteesta ja sitten lopussa kuitenkin sanot, että toivottavasti ei satu miehen nähden.

Tuo voi olla lurahdus emätinlimaa, tai sitten virtsankarkailua (omaa virtsanhajuaan ei aina ihminen haista, kuten ei muitakaan omia eritteitään, se on outoa mutta totta).

Vierailija
5/7 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sekään tyttö ei siis pissannut.

Vierailija
6/7 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi mun osalta vähän " kesken" , kun viime yönä miehen kanssa peuhattiin ja hoitelin itse homman loppuun lapsen nukkuessa päikkäreitä.

Kiva kuulla, että muillakin on samoja kokemuksia. Pitää varmaan varoitella miestä etukäteen :)

ap

Vierailija
7/7 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa et varmastikaan pissannut, sillä virtsaaminen on orgasmin aikana liki mahdotonta.