Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin seksiä synnytyksen jälkeen???!!!!

08.10.2008 |

Kertokaa kuinka pian synnytyksen jälkeen voi olla yhdynnässä taas???

Pitääkö todella odottaa jälkitarkastukseen?5viikkoa!!!huh hu...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan synnytät, niin varmaan sitten huomaat, ettei se välttämättä ole ekana mielessä ;) Jollain voi toki ollakin, oon kuullut niistä, jotka rakastelee jo muutaman päivän päästä. Mulla synnytyksestä 6kk, eikä vielä ole sitä tehty, eikä suoraansanoen vielä kauheasti kiinnostakaan. Syynä sekä synnytys, että tämä kaikki vauvan kanssa eläminen.

Vierailija
2/8 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna viikko synnytyksestä.Oli helppo ei yhtään tikkiä repeämää,kivunlievennystä,ei edes ythä särkylääkettä tai pienintäkään turvotusta alapäässä.pystyin heti normaalisti istumaan ja kävelemään je kaikki on tuntunu tosi hyvälle!Mutta voinko harrastaa siis jo normaalisti seksiä ??

Kumia on kai pakko käyttää tulehdusten välttämiseksi?

Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi saada traumoja, kun tuntuma on niinkuin huljuttelisi mulkkua vesiämpärissä.

Vierailija
4/8 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla alapäällä on aikamoinen kyky palautua nopeastikin. Että kokeiluun vaan, kondomia kannattaa käyttää, haavoja voi olla, niin tulehdusriski pienenee. Kaipa mies ymmärtää ottaa naisen tahtiin asiat, lopetatte jos ei tunnu hyvältä mennä sisälle saakka ja toimitatte jotenkin muuten loppuun asiat. ;)

Mua toisaan kammoksutti mennä jälkitarkastukseenkin. Kun synnytyksessä tarvittiin imukuppia ja paikat oli aika kipeät pitkään, vaikkei leikattukaan, mut repeämiä joitain tietty tuli. Ja kun synnärillä kaikki sisälle huoneeseen tulijat tunkivat ensimmäiseksi sormensa ja muita laitteita jalkoväliin, ne se riitti mulle pitkäksi aikaa.

Vierailija
5/8 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan lapsen synnytyksessä repesin niin, etten halunnut enkä olisi kyennytkään yhdyntään moneen viikkoon. muistaakseni meni 2-3 kk ennenkuin uskalsin ekan kerran, ja se sattui (varmaan vain liikaa jännitystä?) Seuraava kerta oli tas parin kk:n päästä.

Tokan lapsen synnytyksessä ei tullut mitään repeämiä, alapää oli pari päivää arka, mutta pystyin istumaan ja kävelemään normaalisti heti. Seuraavana päivänä mietinkin jo, että milloin voitais kokeilla yhdyntää. Olisin ollut jo 2 viikkoa synnytyksen jälkeen valmis, kun jälkivuotoa ei ollut enään niin kamalasti, mutta oli kaikenlaista projektia, että piti odottaa vielä viikko. Tuntui ihan hyvältä, ,mutta ei voinut työntää niin syvälle kuin aiemmin.

En olisi ikinä uskonut, että olisin ollut niin nopeasti halukas, kun ekan lapsen jälkeen meni kuukausia toipumiseen.

Sairaalassa kätilö sanoi, että ennen jälkitarkastusta kannattaa ainakin kerran kokeilla yhdyntää, jotta voi sitten jälkitarkastuksessa mainita, jos ilmenee jotain ongelmia tms.

Eli ei tarvitse odottaa jälkitarkastuksen jälkeen, vaan päinvastoin :)

Oman fiiliksen mukaan tietysti.

Vierailija
6/8 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumia pitää käyttää tulehdusten sekä tietty uuden raskauden välttämiseksi

Vierailija
7/8 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitella seksiä vertavuotavana. Mulla jälkivuoto kesti 5 vkoa.

Vierailija
8/8 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on selvää että kaikki on kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän