Nyt kun täällä puhuutaan nukkumaanmenoajoista...
Minkä ikäisiä teillä vielä hereillä tai nukkumassa?
meillä 12,11,6 ja 1,5 v kaikki vielä hereillä.
Kommentit (10)
huutelee vielä tuolta makuuhuoneestaan...
Tyttö on nyt 2v10kk ja leikit täydessä vauhdissa.
Ollaan ihan kesäaikataulussa. Eilen nukahti kymmentä vaille yksi. Tänään on herännyt päikkäreiltä kuudelta eli ei ennen kahtatoista kannata edes yrittää.
Sopii meille, kun ollaan mieheni kanssa yökukkujoita ja halutaan nukkua aamuisin.
nukahti n 1 1/2-2 tuntia sitten mut heräs äsken. =(
3v 10 kk just menossa. Yleensä kyllä on jo puolsen tuntia aiemmin sängyssä.
Vierailija:
nukahti n 1 1/2-2 tuntia sitten mut heräs äsken. =(
3v. nukkunut jo tunnin ja 10v. nukahti äsken :)
Sisko ja veli (5v ja 10v) menivät klo 21. Nukahtamisajankohdasta en osaa tarkalleen sanoa.. Puolen tunnin sisään varmaan. Olivat väsyneitä.
Yleensä nukkumaanmenoaika on klo 20 mutta tänään puistotätien kanssa oli 3 tuntia sateessa eikä päiväunia. Siksi pistin sänkyyn neitokaisen jo seiskalta.
Meillä on nukkumaanmenoaika, jolloin sänkyyn mennään.
Meillä on edelleen myös päivälepoaika, jolloin sängyssä pysytään.
Aamulla saa herätä klo 8, jos ei tarha-aamu.
Myönnän, että kaikki nämä systeemit johtuvat siitä, että tahdon paljon vapaa-aikaa ja nukkumisrauhaa. Olen näissä asioissa natsi, muutoin ihan jees äiti.
nukahti n 18. 30. Ja pelkäänpä, että herää sitten joskus neljän aikaan kukkumaan.
Yleensä menee kaheksan aikaan/jälkeen 20-22.00 väliltä, vähän päiväunista riippuen, nukkumaan.