voiko eka raskaustesti olla negatiivinen ja sitten kuitenkin raskaana?
Mä olen odotellut menkkoja sitten viime torstaista eli vasta viikon...tuntuu ikuisuudelta. voiko olla mahdollista tai onko joku teistä tehnyt ekan raskaustestin muutaman päivän jälkeen ja näyttänyt negatiivista ja sitten kuitenkin ollut raskaana. Minä tein testin tiistaina. Soitin neuvolaan ja he kehoitti tekemään uuden sillä mä tein testin päivällä ja olin ollut virtsaamatta vain neljä tuntia. Onko aamu virtsa niin erilaista näin alussa?
Kommentit (4)
plussan Early Detectionilla jo vko 3+5, eikä ollut aamuvirtsasta. En tiedä, voiko hormonin määrä olla vaihtelevaista eri ihmisillä, mutta kannattaa varmaan ainakin kokeilla, kun noinkin herkkä testi tuntuu olevan.
Mulla näytti eka negaa ja sit haamua.Raskaana olin ja nyt on 7kk poika=)
Mutta en mene. Juoksen kerran tunnissa vessassa niin en uskalla mennä..haluan varman tuloksen ja ehkä se on sitten huomen aamuna.
jos negatiivinen niin kyllä varmasti petyn, mutta ei voi minkään.
eka raskauden alussa en muista että selkä olisi kipeytynyt lainkaan, nyt tuntuu oikella puolella outoa juilintaa..mietin voisiko olla kohdun ulkopuolinen..
saa nähdä loppuuko huomenna tupakointi kuin seinään..niin kävi esikoisen kanssa.
Täällä yksi hyvä esimerkki... Tein kaksi testiä viikon sisällä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja molemmat näytti negaa. Aloin muutaman viikon päästä ihmetellä oireita ja testin tehtyä olin ymmällä: RASKAANA vaikka toisin luulin! Herkillä testeillä ei ole väliä teetkö aamuvirtsasta vai et. Itse sain positiivisen Predictorilla, mutta ilmeisesti olin ovuloinut tavallisesta poiketen tai sitten ei hormonia ollut erittynyt ekoissa testeissä riittävästi!