mitä mieltä nuorista äideistä?
Kommentit (7)
Vierailija:
mitä mieltä nuorista äideistä?
hirveän usein näkee nuoria äitejä, jotka ovat yhtä eksyksissä tunteidensa kanssa kuin kasvattamansa lapset, lapsi huutaa ja äiti huutaa, lapsi pelkää ja äiti pelkää, lapsi kiukkuaa ja äiti kiukkuaa
Mä itse olen saanut lapsen alle 22v ja tunnen myös muita nuoria äitejä. Suurin osa ei ole kapakassa käynyt vauvan ollessa alle puoli vuotta. (Itse kävin ekan kerran, kun lapsi oli 1v) Ainoa, jonka tiedän käyneen viihteellä vauvan ollessa n. kuukauden oli iältään melkein 40.
Eli paljon riippuu ketä tuntee. Varmaan joka ikäluokasta löytyy molemmanlaisia äitejä.
Mun tuttavapiirissä nuoret äidit ei pahemmin viihteellä käy, mutta kaikki 3-kymppiset käy.
pari kertaa vaik lapsi on alle puol vuotta? eikö sillon saa vähän vapaata arjesta ja jaksaa sitten paremmin kotona taas?
Joskus kun törmää nuoriin pareihin, joilla on jo takana pitkä parisuhde (näitä " lapsesta" asti seurustelleita), niin heille näyttää perheen perustaminen ja lapsen kasvatus olevan niin tosi helpon ja luontevan oloista.
Suuri ero näihin " tavattiin eilen ja synnytettiin tänään" -tyyppisiin nuoriin pareihin, joilla parisuhde on kiikkerällä pohjalla.
Lähes kaikki tietämäni alle 22v äidit ovat lähteneet viihteelle jo lähes heti vauvan syntymän jälkeen ja jatkaneet niin kuin lasta ei olisikaan tai kun se nyt tässä tapauksessa on, niin päivällä se on ok (saahan sitä olla kotona eikä tarvitse tehdä " mitään" ), mutta iltaisin ja viikonloppuisin se työnnetään heti mummolle ja lähdetään viihteelle. Ei siis kovin hyvä kuva ole minulla. Toki poikkeuksiakin on heissäkin.