Pistäkääpä ale-löytöjä pinoon ;)
Itse en ole vielä juurikaan ostellut, kun en pystynyt pitämään itseäni kurissa ennen aleaikaa...
Kommentit (37)
Daisy&Don -50%: Burberry paita, Gant paita, sukat
JJ: pipo -40%, lego t-paita -60%
Pompii -40%: 3*kengät
POP: Pari kassia kaikkea, farkkuja, hameita, teeppareita. huhhuh vaan...
Iittala -50%: merensinisiä laseja, oliivi teema vateja
Bunuell -30%: hame (" pakkomyyntiä" tajusin jälkeenpäin ;)
Eilen pikkukipparista Ticket takki -40% + Benetton hame
Eipä siis tarvi tämän mamman enää odotella loppualeja kun tili jo tyhjä :)
vaikka ei pitänyt enää ....
eli Nallentassusta mukaan lähti kahdet Reimatec-välikausirukkaset (10e/pari), pojalle Kinderit-neuletakki, Adams Kids -trikoopaita, Petipino -neulepaita, iso kasa sukkia sekä tytölle että pojalle, tytölle parit sukkahousut ja sukulaisen vauvallekin jotain pientä. Näissä alet-30-50%.
EnttenTenttenissä ja saaliiksi jäi:
2 kpl Timben välikausitakkeja, hintaa n. 44 e/kpl (normaalihinta 64e/kpl)
1 kpl Legon trikoopaita 18 e (norm. 27 e)
1 kpl Timben shortsit 24 e (norm. 40 e)
1 kpl Timben t-paita 17 e (norm. 26 e)
1 pari Timben sandaalit 25 e (norm. 35 e)
Edellisviikolla OzBabystä (Jyväskylä, Tourulantie) ostin
2 kpl Legon trikoopaitoja 18 e/kpl (norm. 27 e/kpl)
2 kpl Legon boksereita -30 % (norm. 8 e/kpl)
2 kpl Legon sukkia -30 % (norm. 5 e/pari)
1 kpl Exitin huppari -20 % (norm. 20 e)
Ja onhan tuota tullut shoppailtua täällä kotopuolessa Jesperjuniorissa, Prismassa ja Sokoksella ja mukaan on tarttunut collegehousuja ja -paitoja syksyä/talvea varten. On todettava, että tämän kesän alesta sain paljon enemmän kuin esim. viime vuonna. Nyt ei kukkaro kestä enempää :)
pojalle Reimatecin välikausihaalari (hiekka/turkoosi/lime) -40 % Anttilasta (!, viimeisiä kyllä vietiin).
Anttilasta 3 kpl ruotsalaisia DVD-filmejä yht. 10 eurolla, vaikuttivat erittäin mielenkiintoisilta ja olivat saaneet hyvät arvostelut ruotsalaisissa lehdissä. Tänään pitääkin katsoa ensimmäinen leffa!
Stockalta ei jäänyt käteen yhtikäs mitään, oli aletuotteet jo aika finito. Tällä kertaa parhaimmat löydöt siis halpiskaupoista ;) !
Pompiissa ajattelin käydä vielä huomenna katsomassa nahkakenkiä pojalle.
Citymarketin alesta tytölle 128 cm ja 134cm ihanaa vpun ja pinkkiä perusvaatetta eskariin kukkasin yms. koristein! -40% -60%!!!!!! ;-D
(hupparia, hametta, housut ym. )
olin jo silloin alen tokana pv:nä liikkeellä
130 cm tai allekkin kun monessa mussa paikassa menee Trenditytön vaatteisiin mallistot ja todellakaan en eskarilaiselle mitään trenditytön vaatteitta halua!
Vaan pinkkiä ja vpun yms. hörhötystä niinkauan kuin pitää.....!!!!!!!!!
Lindexiltä:
-farkut 6e
-toppi 2e
-bamse body 4,5e
-bamse collegepuku 12e
-housut 7e
Stokkalta:
-esprit t-paita 3,60e
-esprit college 4,5e
Reimatecin keltaista/limeä takkia ja limejä housuja olen kovasti katellut, mutta kun tarvetta ei ole, niin yritän hillitä itseni.
Lassie Tec-takin, tuntuu olevan saumat teipattu. Takki on tarkoitettu ensi vuodeksi tytölleni ja on kaunis punainen. Hinta vain 5 euroa!
Jesper Juniorista kävin ostamassa kahdet Jonathan kosteussujattua housua, silloin harmitti kun oli vain sinisiä, mutta ei enää kun sopivat tuohon takkiin niin hyvin.
Muutamat mekot on tullut myös alesta ostettua -40% ja 50%
Reimatec takin olisin ostanut, mutta löysin vain keltaisia hyvällä alennuksella ja en niin keltaisesta pidä.
Kenkiä en ole ollenkaan löytänyt alesta, suosin Kavat merkkiä. Keväällä toukokuussa tosin löysin yhdet Kavat-sandaalit -40%, mutta lämpenisi säät niin voisi niitä käyttää.
Tyttö on nyt 98 kokoa ja 104 etsin, ja tuntuu että molemmat koot menee nopeasti.
Saanko udella missä olet nähnyt keltaisia reimatecin takkeja ja paljonko niissä on ollut ale% ? Minä kun etsiskelen nimenomaan keltaista takkia koossa 110 tai 116cm ja ehkä myös pienemmälle 74-80cm :)
Juuri katselin ja hypistelin keltaisia Reimatecin takkeja Ideaparkin JesperJuniorissa. Olivat 40% alennuksessa, montaa kokoa oli vielä jäljellä keskiviikkona.
Keltaista Reimateciä oli Ideaparkin J&J:ssä ja lassitecin löysin Kuljun kartanosta ja se oli ainut kipale.
6 vee kekkerit juuri vietettiin niin pistin jemmaan pukinpussiin ja yhdelle synttärilahjan sain......
Kummitusmetsä 12 e (ovh. 34 ja jotain....)
Junior Scrabble 10 e (ovh. n 25 erkkiä)
isommille ja aikuiseen makuun
Niagara 19,95 e (ovh 39,95)
Maailman ympäri 80 päivässä (Jules Verne) 19.95 e (ovh 39,95)
Ja muitakin oli en vaan muista......nuota kun kaverin kanssa ostimme
ja lelupuolella yleensäkin ihan kunnollisia aleja oli Lego Greator isoja pakkeja osin alessa samoin Duplon isoin merirosvolaiva oli 50-60 e välis ! ovh on likemmäs 90 e oisko 85erkkiä?
Itse kävin Po.p:ssa ja kaikkea kivaa tarttui mukaan. Windstopper fleeceä ym. Alet noin -30%-40%. Stokkalta sorruin ostamaan Hilfigerin fleecehupparin nuorimmaiselle. Jesperjuniorista ticket vk-puku -50% ja lime takki -50% + r-tec housut ja reima pipo -30%. Pompiista yhdet mallikappale kengät 10e.
Että jo pääsee tämäkin mamma vauhtiin :)
Haluaisin muuten tietää stokkan outletin löydöistä. Itse kun en jaksanut raahautua. Ja vieläkö sinne kannattaa mennä? Lapsille lähinnä kun ostelen.
Alkaakohan muuten jo ens viikolla jossain lisäalet tai isommat prosentit...
Kerrankin löysyin jotain itselleni :D
Lindex , Forum ja naisten alusvaatteet kohteena. Eli olivat
laittaneet tangon jossa alushousuja 0,95e/ kpl lähtöhintoja
' a4,95e - 12,95e eli todellakin ostin 27kpl housuja, nyt menevät
vanhat roskiin ja uutta kehiin pelkkien housujen OVh 185,60
ja nyt kannoin kotiin hintaan 27,55 :D Housuja oli stringejä
ja tavallisia. Ja uskokaa tai älkää sinne myös jäi tämänkin
hamsterin jälkeen viellä ostettavaa :D
Mukaan tarttui myös muutamat kolme rintaliiviä ' a2,38e -70% alesta, kokoja oli huonosti joten siksi niin vähän tuota yläosaa tuli ostettua
mutta alaosaa senkin edestä. Onnellinen olen sillä juuri äsken
huomasin että melkein kaik alushousut ovat uloskanto kunnossa
siis roskis kamaa :D
Itse piipahdin Tom Taylorilla tänään, lastenvaatteet -70%. Muutama paita tarttui mukaan, mutta valikoimaa oli enää tosi vähän. Pojille yksi college oli ja jäi 116/122 ja tytöille oranssia, valkoista, liilaa teepparia, muutama lippis ym. Alaosia ei yhtään. Kokoina pääosin 116/122.
Tyttö (6 kk):
- Esprit-hame ja -farkut - 50 % &
- sekä saman merkkiset 2xhousut - 30 %
--> molemmat Anttilasta
Poika (4 v)
- Eccon sandaalit (38 e) ja Kangaroos-lenkkarit (28 e) --> Stockalta
Lisäksi äskeiseltä risteilyreissulta löytyi Tukholmasta tytölle Kavatin sandaalit 300 kruunulla. Ensi kesänä näkee, osuiko kokoarvonta oikeaan. :-)
Iituli
löysin tytölle ja pojalle paitoja ja housuja. Kannattaa käydä!
Po.pin paitoja -30-50%
Espritin paitoja -30-50%
Timben takki -50%
Rtecin vk-housut -30%
Progress takki ja housut -50%
Ostopaikkoina Kamppi, Malmin Prisma, keskustan Sokos, Itiksen JJ ja Anttila
Olen käynyt jo pari kertaa ja aina tuntuu löytyvän lisää shoppailtavaa. Stokkalta olen ostanut kenkiä ja reiman hattuja, pikkuväestä välikausihaalarin syksyksi ja monsoonista pari paitaa. Ja parista verkkokaupasta molokidsiä, ej sikke lejtä, kammakarloa ja drappa dotia.
Molemmille mini a ture-sadepuvut ja pojalle saman merkin kevättakki. Lisäksi pojalle abekon sadepuku tarhaan ja molemmille tinyzonen tarhatossut. Tytölle kauniita yläosia ensi kevääksi ja kesäksi drappa dotilta ja dkny:lta. Ainoa varsinainen löytö oli reimatec vk-hanskat stockalta.
Lastenpuoti Daisy&Don:
ihania Donaldsonin ja Gantin vaatteita meidän tytölle ja pojalle. siellä oli kaikki -50%
JesperJunior: Reimatecin vk-vatteet lapsille -40% ja itselleni Ticketin takin -70% hintaa takille jäi 15,50,-
Stockalta otin Gantia, Hilfigeriä lapsille -40% alella