Kyökkipsykologit nyt heittämään lonkalta analyyseja, nainen pulassa!
- älytön itsekehu joka asiasta
- ei puhu, ei pussaa
- kaikki on kevyttä vitsin heittoa, koskaan ei puhuta mitään syvällistä
- valehtelee koko ajan joka asiasta
- kun yrittää kysyä jotain syvällistä, mies vitsailee
- todella korkeat suojamuurit
- tarve puhua mieluummin itse, kuin kuunnella
- puhuu koko ajan eksistään
- ei koskaan mainitse mitään tunnetta
- kostonhimoinen
- EI YHTÄÄN KESTÄ KEHUMISTA
Tapasin todella hauskan ja mukavan miehen, joka on hurjan hyvän näköinen. Siinä on kuitenkin silmiinpistäviä vikoja. Ajattelin deittailla, kunnes keksin mistä kaikki tämä johtuu! Auttakaa naista mäessä.
Kommentit (20)
Auttaisin mielelläni jos olisin tajunnut yhtään mitään aloitusvietistä
mikä siinä sitten on mukavaa ja ihanaa? Vaikea kuvitella, että tuon listan kohdat täyttävä mies olisi mukava muuten kuin satunnaisena tuttavana.
Just joo... eihän tommosen kanssa voi olla kun korkeintaan kaveri, jos sitäkään.
Miksi ihmeessä hengaat valehtelevan miehen kanssa? Ei tossa mitään analyyseja kaivata, mies mäkeen.
Onneton lapsuus? Narsisti? Typerys? Saanut turpaansa muuten vaan liikaa elämässään?
ap
Veikkaan ihan vaan tolkuttoman huonoa itsetuntoa ja siksi itsensäkorostamista. Syitä on mahdoton tän perusteella arvailla.
Lue listasi itse ja mieti. Itse en näkisi aihetta kiinnostua moisesta. Jo pelkästään valehtelu saisi karvani nousemaan pystyyn ja sitten tuo minä keskeisyys, uh.
Hauskuudesta ja mukavuudesta sulla on kieltämättä aika erikoinen käsitys.
Jos oikeasti luonne on tollainen, siitä saa kyllä lunta tupaankin.
saattaa sen myötä olla myös erittäin omistushaluinen ja mustasukkainen. Ei välttämättä pysty kiintymään sinuun oikeasti.
luonnehdit valehtelevaa, itsekeskeistä ja epäkohteliasta ja toista epäkunnioittavaa miestä hauskaksi ja mukavaksi. Tai edes harkitset tapailevasi moisen listan huonoja puolia jo heti suhteen alkumetreillä itsestään näyttänyttä miestä.
En mä ainakaan hyvännäköisen naaman takia jaksaisi tuollaista katsoa hetkeäkään. Varsinkin kun hyvännäköisiäkin löytyy myös aivoilla varustettuja.
Joku nuori kundi voisi olla tuollainen ihan kypsymättömyyttään. Tai sitten tosiaan kovia itsetunnon kolhuja saanut tyyppi, joka ei uskalla olla haavoittuva, vaan peittää sen tuollaisen kuoren alle. Kovin monta exää on vähän hälyyttävä merkki, mitä jos tutustuisit heihin ja kysyisit mikä miehessä mättää. En kyllä itse ryhtyisi parisuhteeseen tuollaisen kanssa, mutta mikä estää sinua deittailemasta ja leikkimästä psykiatria jos sinulla on aikaa tuhlattavaksi ;)
Yhtäkkiä huomaat olleesi ko. miehen kanssa vuosia ja pahimmassa tapauksessa sulla on hänen kanssa lapsikin ja olet täysi kynnysmatto, joka on menettänyt itsekunnioituksensa...
Viallisia ja todella rikkinäisiä.
perusta suhdetta sille pohjalle että aiot pelastaa tuon miehen. Enpä usko, että onnistut tekemään hänestä yhtään sen eheämpää kuin hän. Time to move on...
mieheen vai miehen ongelmiin? Itsekin viehätyin aikaisemmin tämän tyyppisistä miehistä joilla oli kiinnostavia ongelmia. Ja pidin muita tasapainoisia miehiä helposti tylsinä. Tässä esimerkki. jaksoin vatvoa tuntikausia yhdenkin miehen kanssa, että miksi kaikki naiset ovat pahoja ja ovat jättäneet hänet tai kohdelleet häntä kaltoin. Ajattelin itse olevani se pelastava enkeli ja se toisenlainen nainen. Sitten tajusin, että 40v mies jolla ei ole tuota enempää itsekriittisyyttä on varsin epäkypsä. Miten hän ei esim. lainkaan sisäistä, että parisuhde on kahden kauppa ja sen ongelmat siis johtuvat molemmista osapuolista. Siinä vaiheessa alkoivat hälytyskellot soida ja päätin jatkaa eteenpäin.
Pidemmän päälle on siis mukavampaa rakentaa yhdessä jotain uutta kuin olla toisen terapeutti!
.. mitä ihanaa ja upeaa tuossa miehessä on?? Hyvännäköinen? Siis pelkkä ulkokuori?
Lue tosiaan itse tuo listasi läpi, ja mieti, haluatko todella olla tommosen ihmisen kanssa.
Kuvitteletko, että kaveri muuttuisi tuosta "sinun rakkautesi ansiosta ja avulla"??
Entäs, jos hän olisikin alkoholisti? Ajattelisitko samoin? Sinun rakkautesi saa miehen muuttumaan - millaiseksi? Miksi ja keneksi?
Mitä hyvää miehessä on - muuta kuin korea ulkokuori? Listaapa ne ominaisuudet, minkä takia haluat jatkaa miehen kanssa?
Siis lista siitä, mitä hyvää miehessä on
ja toinen lista miksi haluat olla tämän miehen kanssa
ja sitten, jos edelleen aiot hypätä tuohon suohon, voit syyttää itseäsi.
Erosimme jo, mutta jos olisin kertonut sen heti alkuun, en olisi saanut yhtäpaljon vastauksia. Anteeksi huijaus.
ap
Ei selvästikään ole sinusta kiinnostunut. Vain itsestään.