2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 15. ONNEA KYLLI78!
Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:
♥ Aleida: Ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 20 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Annie28: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 9/01, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ arabel: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07
♥ Caarina2: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/06 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ dharmian: ensimmäisen yritys 6/07, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ Enea: kakkosen yritys alkanee 01/08, lapsi 10/06, itse vm.-81, mies vm.-79.
♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -99 ja -01
♥ girl24: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle 24 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle 31 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Elsa78: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle
♥ happy76: viidennen yritys aloitettu 5/07 (?), ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ Hellu70: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 10/03 ja 2/05, ikää kertynyt itselle 37 vuotta ja tulevalle isälle 39 vuotta.
♥ Hepuna: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 12/03, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ kantopussi: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi -02
♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/01 ja 4/03 ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ Kevät76: kolmannen yritys aloitettu 6/07, lapset 2/99 ja 4/01 ikää kertynyt itselle 31 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Kielo77: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta
♥ Kirppu-06: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/06, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta
♥ KirVi72: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/00, ikää kertynyt itselle 35 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ klematis, lapset -04, -05,
♥ kuminauha: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta
♥ lumikki80: viidennen yritys aloitettu 2/07, lapset -00, -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle 27 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettu 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ marttta: toisen yritys aloitetaan 08/07, lapsi 04/05, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ mauii: kolmannen yritys aloitettu 05/07, lapset 3/03 ja 11/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta.
♥ meebu: kolmannen yritys aloitettu 03/07, lapset -03 ja -05, ikää itsellä 27 vuotta ja tulevalla isällä 24 vuotta
♥ Memama: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ mimmi1975: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 5/04 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ notsus: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 10, ikää kertynyt itselle 26 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ peetu.t: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -01 ja -06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ Rizza: Ensimmäisen yritys aloitettu /06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ sj85: toisen yritys aloitetaan ?/07 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 32
♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/07, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 29
♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ wilma77: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 10/05 ikää kertynyt itselle pian 30 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!
♥ kaur@
♥ Aamun_kuiskaus
♥ Autumn78
♥ Allu2006
♥ Tohina
♥ suan
♥ Minni-äinen
♥ Tango-mama
Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:
♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut
♥ Oma ja tulevan isukin ikä
♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi
Kommentit (56)
Kaverin polttarit on lauantaina ja silloin kp 24/28-35. Mitkä siis ovat sellaisia testejä, jotka näyttävät jo noin aikaisin? Kaupasta vai apteekista? Esikoisen aikaan testasin vasta kp 40.
niin se kesäkuu vierähti eikä ovista näkynyt,kuulunut eikä tuntunut..eli ei raskautumista tässä kuussa :(
nyt kp35 menossa ja mahassa nippailee siihen malliin että tädin pitäisi saapua. Toiveissa olisi sitten ens kierrosta ovis pongata ja pupuilla ainakin niinäpäivinä paljon..kun on vuorotyössä ja lapsi kotona ei tota pupuilua jotenkin jouda ihan yhtä paljon harjoittamaan kun ennen lasta ja jotenkin ei jaksakkaan enää ihan sammalla rytinällä kun nuorempana..tosin tää " lapsenteko" jotenkin lisää noita haluja paljon eikä haittaa pieni väsymyskään silloin ;)
ens viikolla alkaa viiden viikon loma toivottavasti aurinko paistaa ja saa rentoutua oikein kunnolla..mahtavaa olisi palata elokuussa töihin pienen " salamatkustajan" kanssa mahassa..peukut pystyyn kaikille!!!
mukavaa viikonalkua...huomenna vapaapäivä ja aurinkoista luvattu..iiiiiiiihanaaaaa!!!! :) :)
raskaustestin aamulla ja negaa näytti.:( toisaalta kierto on 29/? niin eihän se vielä välttämättä näy kun en tuota kierron pituutta osaa ees arvailla (aina ollu tosi epäsäännölliset menkat). Pakko kyllä myöntää että harmittaa ihan hirveesti, olin jotenkin niiiiiin varma että plussaan. Vaan eipä se mikään hyvä ihan helpolla tule. Täytyy vaan ootella että josko menkat alkais tai sitte ei.:)
Lähetään tulevan aviomieheni kanssa italiaan makoilemaan viikoksi huomenna ja kun kotiudutaan niin onkin sitte jo häiden vuoro! Tänään alkoi lomakin, oon ollu tosi väsyny joten tarpeeseen tulee.
Helteisiä päiviä tänne Suomeenkin! ja tsemppiä kaikille!
Annie
Tervetuloa uusille! :)
Salsa, fatmama ja annie olivat testanneet negaa. Harmi :( Annielle rentouttavaa Italian matkaa ja toiv. nega muuttuis vielä plussaksi.
Voi hepuna kuinka surullisia uutisia :( Toivotaan ja uskotaan, että kaikki menee hyvin ja pääsisit pian taas vauvaa yrittämään.
ON: ei niin minkäänlaisia oireita täällä :/ Kp:t on 21/28-35. Testaan vasta kp35 jos ei ole silloin vielä menkat alkaneet.
Elämäntapojen muutoksia en ole tehnyt. Polta en ja juominenkin rajoittuu yleensä yhteen. Tai no, energiajuomat olen jättänyt pois. Batterya tuli juotua 3-5 kpl/vk. (meillä esikoinen " vähän" valvottaa..)
Nyt on sit lomat pidetty, parin tunnin päästä täytyis mennä töihin iltavuoroon, plääh. Pikkuneidin vein juuri pitkästä aikaa päiväkotiin ja se tuntui tosi pahalle. Ei sen puoleen että päiväkoti on kyllä tosi hyvä ja neiti siellä viihtyy, mutta nyt loman aikana kerittiin vaan olemaan niin paljon yhdessä että on harmi mennä töihin, kun sit neidin kanssa ei taas kerkee olemaan paljon mitään. Kyllä olis ihanaa, jos sais olla päivät kotona neidin kanssa. Nyt niistä osais ehkä nauttiakin taas ihan eri lailla.
ON: Tätiä ei ole vieläkään näkynyt, vaikka pahasti jo ovella kolkuttelee. Vatsaa juilii ja pyyhittäessä tulee hieman tummaa verensekaista limaa. Kovin se täti nyt vaan antaa odotella itseään. Testin tein maanantaina ja negaahan se näytti, joten sen puoleen ei kummempia odotuksia. Menis vaan nyt se täti pois alta, että päästäis taas uuteen kiertoon.
Maria28(meniköhän oikein kun oon niin huonomuistinen...) : hyviä Italian lomia ja varokaahan polttamasta itseänne.
Rouva Saarinen: Missäs luuraat ja mitä kuuluu?
Salsa kp.31/ 30? yk.9
eli väärinpä muistin eli Annie28:lle hyvää Italianmatkaa!!! :))
... täällä pinossa, kun tuolla maalismammoissa on kova kuhina. Taustailen täällä ja odottelen tätiä tulevaksi. Testasin negaa maanantaina, haamu olisi tullut jos tärppäisi.... :(((
Mutta en usko, ennen kuin täti saapuu!
Ei auta, töihin on mentävä...
-fatmama, kp 25/26, yk 1-
...enpä ole itekään vaivautunut kirjottamaan.
Olikos nyt plussanneitakaan? Negaa tais olla monella, pahoittelut...
ON: " Oireita" ilmassa, vaan ovatko menkka- vaiko raskausoireita...? JOmottelee alaselkää ja reisiäkin, välillä vihlasee ja repäsee tuolta alavatsalta. jos ovat menkkaoireita, niin aikaisessa kyllä ovat. Alkais sitten menkatkin ajoissa, jos nämä nyt ovat ihan vaan siitä oireilua. Kovasti kyllä toivoisin, että olisivat raskausoireita... Rupesin jo miettimään (taas) josko testaisinkin aikasemmin, mutta YRITÄN edelleen malttaa mieleni. Ei enää viikkoakaan niin saan tietää, oli miten oli...
Tsemppiä kaikille!
täällä minullakin. Ilmojen suosiessa tulee oltua todella vähän koneella. Taitaa monella muullakin olla lomat ja ajatukset muualla kuin täällä.
Eikä mulle ihmeempää, siksikään en ole kirjoitellut. Pian alkaa menkat ja toka vika pillerilaatta sen jälkeen. Tuntuu hassulta miten nopeasti aika menee, pian on se elo-syyskuun vaihde.
Täällä oli tosi moni saanut negan. Pahoitteluni kaikille, toivotaan että jollain vielä plussaksi muuttuis.
Heipä vaan,
...tällä helteellä jaksa mitään ylimääräistä tehdä... no mut enpä sen enempää valita...lauantana startataan lomalle lappiin, sitten osaankin ehkä jo nauttia helteestä, koska niitä h*tin sääskiä olis ehkä hieman-pikkiriikkisen vähemmän kun porottaa... siis aurinko ;)
Muutoin mä en tunnustaudu mitenkään helle-ihmiseksi, sopiva keli (tuossa 20 asteen paikkeilla) on ihan ok ja talvipakkaset on ihania!
Oireita oli, ja meni... siis ällötys ja alavattan juiliminen... mutta uusin oire on tisulien pakotus ja jos puristelee, niin vaaleaa nestettä tulee... mitähän se sit mahtaa tarkottaa...hormonit aivan sekasin (ehkäisyn jälkeen eka kierto...) vai jo raskauden merkki... :? esikoisesta muistan sen kyllä, että tosi aikaisessa vaiheessa (en tosin näin aikaisessa muistais...) alkoi sitä nestettä tulla, mutta.... huhhuh... tää on sit tarkkaa puuhaa tää vauvakuumeilu - vai mitä sanoo muu piiri ;)
eikun tonne helteeseen....... palaillaan!
KirVi72, kp25/28...?, yk1
Heippa,
Meilläkin on menossa eka yk pillereiden jälkeen. en tiedä mitä nämä minunkin oireet on. Vatsaa juimii silleen jännästi. ekasa raskaudessa muistan että rinnat kipeyty kaikista ensimmäisenä! mut uskosin että mun oireet on vaan niitä hormoohi häirioitä... koska olen vasta 19/28
? jos oikein laskin. ehkä viikon pästä kehtaa testailla jos oireet pahenee :).. Kerroppa sitten miten sulle kävi..
Mariatar84 19/28? yk 1
KirVi72:
Heipä vaan,Oireita oli, ja meni... siis ällötys ja alavattan juiliminen... mutta uusin oire on tisulien pakotus ja jos puristelee, niin vaaleaa nestettä tulee... mitähän se sit mahtaa tarkottaa...hormonit aivan sekasin (ehkäisyn jälkeen eka kierto...) vai jo raskauden merkki... :? esikoisesta muistan sen kyllä, että tosi aikaisessa vaiheessa (en tosin näin aikaisessa muistais...) alkoi sitä nestettä tulla, mutta.... huhhuh... tää on sit tarkkaa puuhaa tää vauvakuumeilu - vai mitä sanoo muu piiri ;)
eikun tonne helteeseen....... palaillaan!
KirVi72, kp25/28...?, yk1
Mä olen 100% samaa mieltä kanssasi KirVi72! En voi olla kauaa edes auringossa kun päätä alkaa särkeä. Mutta mä en taas pidä talven pimeydestä ja pakkasista. Kevät-syksy aika on siis mulle sopivin :)
KirVi72:
Muutoin mä en tunnustaudu mitenkään helle-ihmiseksi, sopiva keli (tuossa 20 asteen paikkeilla) on ihan ok ja talvipakkaset on ihania!
Sitten omaa. Mietin että laskuri näyttää ovista 10.7 ja tänään on tuntunut menkkakipuja ja nipistelyjä alavatsalla oikealla ja vesammalla puolen. Eli oliskohan ovis tulossa tännekkin jo :) Kuitenkin en ole liikaa stressannut ja miettinyt. Ajatuksena siis jos tärppää niin tärppää, jos ei, sitten uutta kiertoa odotellessa :) Tiedän kyllä että nega kuitenkin aina tekee haikeen olon. Mä automaattisesti ajattelen että tärppää heti ekasta, kun kolme kertaa jo niin suotu, mutta katsotaan eipä muuta voi. Palstailu jäänyt nyt hiukan kun ei ole ollut mitään sanottavaa oikein ja jännityskin vielä kaukana :)
M@m@ kp 15/39-40
Lomalla tosiaan kaikki ovat heinäkuussa. Itse olin jo kesäkuun, joten tuntuu hiljaiselta, vaikka enhän itsekkään täällä majaillut lomilla ;)
Tosiaan nuo negat masentaa, vaikka täällä julistaa, ettei haittaa vaikkei ekalla tärppää. Minullakin kaksi ensimmäistä lasta tulivat, kun laitoimme miehen kanssa kalsarit samaan pyykkikoppaan, joten sitä vaan niin odotti kuitenkin ekatärppiä. (nyyh)
Mulla tuntuu jo voimakkaasti juilimista vatsassa, joten taitaa taas kierto jäädä 25 päivään. Kummasti lyhentynyt ??
Tsemiä kaikille negan saaneille, samassa veneessä ollaan :(
Uutta plussatuulta huhtikuulle :)) (oma synttärikuukausi!)
Plussatuulia niille, jotka kohta testaavat. Kuullosti ihan hyviltä jo joidenkin oireet. Pitikin kysymän, alkaako " maitoa" herua jo synnyttäneille alkuraskaudessa?
-fatmama-
minulla ensimmäisten luomukuukautisten aloittama kierto menossa, ja ainakin minulla ekassa kierrossa pillerien jälkeisen tyhjennysvuodon jälkeen oli hormonit sekaisin niin paljon kuin olla ja voi. Kuvotusta, rintojen pakotusta, niitä kirkkaita tippoja, alavatsassa ikävää tunnetta... Myöhässä olivat kuukautiset viikon.. taitaa olla aika normaalia pillereiden jälkeen tällainen. Edelleen nesteen herumista, muuten alkaa olla nyt ihan normaali olo.
Mutta toivotaan että siellä olisi joku muu syy ;), sillä raskausoireiltahan nuo kuullostavat.
Täällä tosiaan ei mitään ihmeellistä, tämä kierto siis " menee hukkaan" , eli lähinnä olen kiinnostunut siitä, miten kierto alkaa tasaantua, lyheneekö yhtään... eka luomukiertohan oli 35 päivää...
Ihmeellistä, miten toista vauvaa yrittäessä tämä on niin paljon jännittävämpää ja on paljon herkemmillä, kun jotenkin kuvittelisi, että osaisi olla rennommin, kun yksi kuitenkin on jo saatu. Nyt tuntuu että jopa todella epätodennäköisen raskautumisen kohdalla negan saaminen on pieni maailmanloppu.
Onneksi pettymys kuitenkin menee ohi aika äkkiä!
Rentoutunut kantopussi, yk 2 kp 11/35
...kun masentaa niin vietävästi... ja alaselkää pakottaa :/ ja harmittaa muutenkin kaikki kun miehen kans piti vielä illalla känätä ja sitten tietysti tosi huonosti nukuttu yö... Sit mä oon vielä näköjään niin herkkänäkin, ettei tartte ku pöö sanoa niin mä jo alan parkumaan... Kyllä on helppoo olla nainen!
Ajattelin ensin, että testaan " huvinjaurheilunvuoksi" lauantaiaamuna, kun lähetään sillon lomareissulle...että jos olis sattunu tarttumaan ja sattus vakka jo testissä näkymään... mut nyt tuntuu kyllä kaikkea muuta kun siltä...
lähiapteekissakin oli hel*tti niin typerä myyjä, että menenpä toisenkin kerran ostamaan sieltä :(
Mitä ne näissä testejä koskevissa keskusteluissakin putkahtavat luvut 10 ja 25 tarkottaa jos ei jotain eroja testeissä? herkkyyksiä? ...ollappa viisas...
Ääh....anteeksi kaikille tää avautuminen... mut näin " vähällä" helpotti jo kovasti ;)
Mites muilla piinalupäivät? Vieläkö Caarinan testi on kaapissa :?
.......*painuu siivoomaan ja pakkaamaan*........ palaillaan!
Tuulista (oisko niitä plussatuulia ;)) päivää kaikille!
niin tein testin tänään ja negaahan se taas jälleen kerran näytti, nyyh.. :( Olin kyllä ajatellut etten tee testiä ennenkuin täti kunnolla myöhässä, mutta kun kävin tänään apteekissa ostamassa koiralle matokuurin, niin jotenkin vahingossa se raskaustesti tuli kans mukaan. Tädin pitäis tulla ihan näinä päivinä ja kun olin tekemässä testiä niin samalla paperiin tuli verilimaa, joten ihan hukkaan meni sekin testi.Sama juttu kävi viime kerralla. Nyt sitten vain odotellaan tädin saapumista, huomenna tuntuis tulevan, kun vatsanpohjaa jo nipistelee siihen malliin. No ensi kiertoon taas sitten mennään....
Miehen kanssa tehtiin pienet laihdutusvedot ja ehkäpä siitä on sitten hyötyä näissäkin hommissa. Ylipainoa kun meikäläiseltäkin löytyy semmoiset +15kg, joka varmasti omalta osaltaan syynä siihen ettei tärppää.Lääkäriin menoa olen suunnitellut, siis tärppäämättömyyteen liittyen, mutta jotenkin kammoan kaikkia lääkärijuttuja, siis itseen liittyviä, muutoin joudunkin olemaan aika lailla kaikessa sellaisessa mukana kun olen ammatiltani sairaanhoitaja:). Mieheni tavattua tarkoituksena oli monta kuukautta tilata aika lääkärille pillereiden hankkimista varten, mutta sitten kun vihdoin sai ajan tilattua niin parin päivän päästä sain peruuttaa sen kun testi näytti plussaa.Ehkäpä nytkin täytyisi tilata lääkärille aika, jos siitä olisi taas hyötyä........
Huomenna viimeinen lomapäivä ja sitten taas arki astuu kuvaan....Onneksi elokuun lopussa vielä viikko jäljellä ja talveksikin vielä viikon verran.
Plussatuulia kaikille teille muille......
Salsa