Suurin salaisuutesi?
Kommentit (68)
sen tietää jo poliisi ja iltalehti ja sun isä ja ketkä kaikki? Mikä nitun salaisuus sen on?
Miten se käytännössä tapahtui, olitko silloin neitsyt?
Hyvä aloitus avioliitolle, huh huh...
Miehelleni en ole tästä pettämisestä kertonut, en halua turhaan loukata häntä, olen yrittänyt unohtaa koko jutun ja alkuun se vaivasikin, mutta sitten päätin, että en anna sen pilata avioliittoamme. Nykyään meillä on jo lapsiakin.
t. 66
Sain tietää kaksi viikkoa sitten enkä ole kertonut asiasta (vielä) kenellekään. Tekee liian kipeää. Meillä kaksi lasta. Että sinä, joka pelehdit naapurin miehen kanssa: Lopeta heti! Et tajua mitä tuskaa tuotat, jäätte kiinni kuitenkin.
vaikka asun avoliitossa ja on lapsia......
Mies 20-vuotias, minä 27-v. Kukaan ei tiedä...
Vierailija:
Mies 20-vuotias, minä 27-v. Kukaan ei tiedä...
muistan vaan yhden tapauksen, meni kyllä maine siltä sankarilta.
Vierailija:
23 jatkaa. Kerroin tyttärelle totuuden, koska hän tavallaan " tiesi" asiasta enkä halunnut hänen elävän epätietoisuudessa. Se on rankkaa sekä minulle ja varsinkin tyttärelle.
kolme lasta. Itse olen naimisissa ja meillä kaksi pientä lasta. Suhde on jatkunut jo vuoden.
Olen aina välttänyt tuota romanttista sanaa rakkaus, mutta tuota sitä miestä rakastan ihan silmittömästi. Ihan suunnattomasti.
Olen pettänyt miestäni kaksi kertaa. Kukaan, ei kukaan voisi uskoa sitä minusta. Olen sellaisen ns. kunnollisuuden ja kiltteyden perikuva perheenäitinä.
Toisaalta ne miehet, joiden kanssa petin, eivät voisi kuvitellakaan, että olisin naimisissa ja minulla olisi lapsia.
olen kahden ukkomiehen loukussa/koukussa.
Ja toivon ettei esikoinen joskus suutuspäissään lauo totuutta pikkuveljensä silmille. Tää on vaikea asia enkä tiedä toiminko oikein mutta tällä hetkellä mennään näin...
t.23
Siis esikoisesi isä ei ollut biologinen isä ja nyt toisen lapsesi isäkään ei ole biologinen isä. Titävätkö nämä ei biologiset isät etteivät ole biologisia isiä?
Ensimmäisen jälkeen olin todella järkyttynyt ja päätin ettei ikinä enää. Silti olen tehnyt sitä, kauhea syyllisyys koko asiasta ja vielä yhden kerran naisen kanssa. Enkä ole kuitenkaan lesbo.