Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ankeista ankeimmat häät ensi viikonloppuna

Vierailija
28.06.2007 |

Pappi vihkii kotona parin, sit joku kodinsiunaus ja kakkukahvit. Pari häipyy häämatkalle ja lapset mummolaan. En millään jaksaisi vaivautua paikalle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi aina olla suureellista? Vain viinajuhliako odotat?

Vierailija
2/11 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä menisin, jos ei matka ihan hirveen pitkä olis,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten täällä iniset, ettet jaksais mennä?! Vaikutat tosi epämiellyttävältä ja itsekkäältä ihmiseltä.

Vierailija
4/11 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kunnioittaisin hääparin valintaa pitää omanlaisensa tilaisuus ja olisin iloinen, että minut on kutsuttu todistamaan heidän suurta juhlaansa.

Vierailija
5/11 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiva

Vierailija
6/11 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa morsiusparin lähtä ulkomaille!

Vierailija
7/11 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän voi etukäteen tietää millaiset juhlat tulossa. Mutta jos ottaa jo heti tuon asenteen, että tylsät juhlat tulossa, niin kyllä ne varmaan sit tylsät SULLE onkin. Mieti miltä tuntuisi, jos omista häistäsi joku kirjoittelisi tuolla tavalla täällä. Vai oletko vaan kateellinen, että hääpari pääsee häämatkalle ja lapset saavat olla hoidossa? Jotain kateutta tuolla takana tuntuu olevan. Häistä poisjääminen on ilman suurta tai pätevää syytä aina jonkinlainen mielenilmaus. Itselläni oli pienet häät kotona ja eräs henkilö taas kerran loisti poissaolollaan. Arvaa vaan pidänkö minkäänlaista yhteyttä häneen. Ja mies vaan sanoi, että parempi kun olikin poissa häistämme, kun ei edes kyseisestä henkilöstä tykkää.

Vierailija
8/11 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostaa hauskemmalta kuin ne " hää-seurat" , joissa olin vuosia sitten: tunti tolkulla eri sorttisia saarnoja ja puheita ja hengellisiä lauluja.... istuttiin vaan pöydissä kuuntelemassa. Kirkkokin oli ehtoolliskirkko eli kesti aika pitkään sekin... ulkona ihan kesäpäivä.

Vierailija
9/11 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan haluaisin oikeasti häihinsä noin ankeeta akkaa. Varmaan helpotus hääparille, jos pysyt poissa.

Vierailija
10/11 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään häistä tykkää, muta nimenomaan isot häät ahdistaa kun olen sosiaalinen jännittäjä. Mutta aion silti mennä, olisi aika loukkaavaa olla menemättä, napsin vähän rauhottavia, niin kyllä se siitä.

Ja oli muuten omissa häissänikin noita murjottajai, ihme sakkia, sanon minä!

Vierailija
11/11 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen lyhyen ajan voi näyttää ystävällistä naamaa. Meillä oli pieni häätilaisuus ja mieleen niistä jäi häävieraiden osalta se, että paikalla ei ollut mieheni sisko eikä mieheni veljen vaimo. Aina syitä löytyy... No, ei olla pahemmin yhteydessäkään olleet. Olemme sitten enemmän tekemisissä oman sukuni kanssa. Sinä ap, et varmaan halua tulla sellaiseksi puheenaiheeksi, että olet se, joka ei ikinä ollut jonkun juhlissa. Kuten nyt esim. mieheni veljen vaimo on kaikkien puheissa se henkilö, joka ei ollut koskaan kotonamme järjestetyissä juhlissa. Aiemmin sanoit tuolla viestissä, että sinun on pakko mennä, kun kyseessä poikaystäväsi veljen häät. Pakkohan ei siis ole tietenkään mennä, mutta tietenkin kohteliasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän