Lpaset
Moi!
Minulla alkaa työt elokuun alussa ja tytöt (3v ja 10kk) aloittavat silloin päiväkodissa. Olen ollut tähän asti kotona ja nyt olen kauhuissani, miten lapseni pärjää? Aamulla heräsin ja kaikki kysymykset pyörivät päässä, joten jos vaan osaate vastata niin auttakaa.
Eli miten teillä isommat lapset ovat sopeutuneet päiväkotihoitoon, jos ovat olleet vanhemman kanssa isommaksi kotona? Meillä tyttö on kyllä käynyt kerran viikossa kerhossa viimeisen puolen vuoden ajan, mutta on aika arka uusiin tilanteisiin.
Mites teidän lapset, jotka ovat menneet heti äitiysloman päätyttyä hoitoon? Miten kaikki nukutukset, ruokailut, saako päiväkodissa korviketta vai pitääkö opetella juomaan lehmänmaitoa ennen hoitoon menoa?
Miten te joilla on usempi lapsi ja varsinkin jos olette yksin lastenne kanssa niin miten saatte päivänne toimimaan ilman kaaosta? Meillä mies omistaa yrityksen joten hän on päivät/yöt poissa ja minä lasten ja koiran kanssa lähes aina yksin ja nyt yritän järkeillä kuinka saisin homman toimimaan...
Kiitos neuvoista etukäteen=)
Äiti+rinsessat