Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pahaa lestat (tai muut uskovaiset) ovat tehneet

Vierailija
27.06.2007 |

että heitä täytyy " kiusata" ? Musta olisi ihanaa saada suviseurat lähistölle.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö saisi kritisoida sitä, kun oma usko lytätään? Sitähän kristityt tekevät.

Vierailija
22/26 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis pidä ihmetellä kristittyjen suvaitsemattomuutta. Hitleri oli myöskin sitä, kun hän rakensi valtakuntaansa. Sinne valtakuntaan ei kaikkia suvaittu. Jotka eivät kriteerejä täyttäneet hävitettiin kaasutettiin, ammuttiin, kidutettiin ja poltettiin (tai ainakin yritettiin).

Näin lupaa myöskin kristityn jumala. Raamattu kertoo (uhkaa) miten hirveä loppu kohtaa ihmistä. Siihen hävitykseen ei Hitlerikään pystynyt.

On kysymys ihmisten opista jonka miehet ovat rakentaneet. Mies tietysti luotiin ensin ja seuraksi yksinäisyyteen nainen viihdyttämään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kotipaikkakunnallani oli suviseurat, olin töissä isolla huoltoasemalla, jonne pysähtyi kymmeniä suviseuravieraiden busseja. Kaikki kortsut loppuivat, vaikka niitä oli tilattu valtavat määrät ja olutmyynti ylitti kaikki aikaisemmat ennätykset. Samoin nopeimmat keräsivät ison tilin VIINApullojen keräämisellä aluetta ympäröivistä metsistä, vaikka lestalapset itse pantiin keräämään limsa- ja muut pullot itse alueelta. Tällaista kaksinaismoralismia en voi sietää enkä ymmärtää.

Kerran olin olosuhteiden pakosta perivanhoillisen lestapapin saarnaa kuuntelemassa, jonka aikana yksi kirkkokansasta pyysi syntien anteeksi antoa seisten ja toinen sai sairauskohtauksen, johon ei edes soitettu ambulanssia. Miehen annettiin lähes menehtyä kirkon penkkiin, ilmeisesti Jumalan rankaisemana. Taisi olla perin syntinen mies...

Nämä ovat olleet itselleni vaarallisia esimerkkejä siitä miten ihminen ottaa itselleen Jumalan vallan pelkän uskon turvin.

Vierailija
24/26 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuja eri äänenpainotuksilla saa kuulijan valtaansa. Uhri menee hurmostilaan. Tässä tilassa ihminen tekee mitä hulluimpia eleitä ja ilmeitä. Hän on 100%-hypnoosissa ja puhujan valassa. Vähitellen hän herää olotilasta ja ihmettelee mitä tapahtui. Outo olotila voi jatkua useita päiviä. Tämä " leikki" on osalta vienyt mielenterveyden jopa hengen.

Ihmisen hypnoosin saaminen on yksilöllistä.

Kunpa ihmiset ymmärtäisivät, että kaikelle löytyy selitys.

Vierailija
25/26 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta sen jälkeen ei oo ovella käyny ketään tuputtamassa, kun totesin pari kertaa, kun kysyivät olisiko aikaa ja sanoin ettei ole. Sitten tuli kysymys, voisivatko auttaa jotenkin, niin totesin, että hoitakaa hetki lapsia, niin otan päiväunet ;) Tuolla tavalla pääsee eroon tuputtamisesta ;)

Vierailija
26/26 |
28.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole koskaan tuputtanut. Koulussa minulla oli monia hyviä kavereita, joista en olisi lestadiolaisuutta koskaan huomannut, ellei sitä minulle olisi kerrottu. Yleensäkin pienellä paikkakunnalla kaikki vain tiesivät, ketä ko. uskontoon kuului, muuten he eivät mitenkään ainakaan negatiivisesti vaikuttaneet muiden elämään. Tuputtajia olen sitten taas nähnyt ihan muissa uskonnoissa.