Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuletko mun ystäväksi?

Vierailija
27.06.2007 |

Kaipaan ystäävää, sellaista jolle voisi kertoa ihan kaiken mikä mielessä liikkuu, jota se kiinnostaisi ihan oikeasti ja joka haluaisi jakaa myös oman itsensä kanssani. En kaipaa ketään kahleeksi kinttuuni, en ketään omistushaluista, mutta sellaisen ihmisen, jonka voin aina luottaa olevan pieneltä osin omani, ja jonka oma itse pieneltä osin saan olla.

Minulla on mies, joka on varmaankin paras ystäväni, mutta ei hän kaikkea ymmärrä. Minulla on myös ystäviä, mutta tuntuu että kun minulla on vaikeaa, he haluavat livistää hetkeksi tiehensä.

Haaveilen..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hämäriä puolia sulla on? Sairauksia?

Vierailija
2/8 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kuunnella ja haluan. Tähän asti olen aina ajautunut siksi kuuntelevaksi osapuoleksi, siksi haluaisin ystäväksi jonkun, joka olisi aidosti kiinnostunut myös minun elämästäni.

Hämärät puoleni, niinkö kysyit? Sairauksia minulla ei ole, hämärää mahdollisesti jos määrittelet tarkemmin mitä tarkoitat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä pidät, mielenkiinnon kohteesi, harrastuksesi? jos haluat höpötellä viini lasin äärellä vaikkapa, millisita aiheista haluaisit silloin jutella? vai jutteletko heti asiaa? Kaikki tällainen tieto on tärkeää, jos haluaa löytää hengenheimolaiset.

ikä ei minusta ole laisinkaan tärkeää, vaan se henkinen ikä ehkäpä. mulla on ainakin monen ikäsiä ystäviä, 5v nuorempia ja 10 v vanhempia. joidenkin kanssa vaan synkkaa!

Vierailija
4/8 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostuksen kohteeni on vaikea yhtäkkiä tässä määritellä, ainakin lapset ja kaikki lapsiin liittyvä, lapset ovat elämässäni ykkösenä. Jos tarkoitit pinnallisempia asioita niin estetiikka, sisustus lähinnä, on intohimo. mutta harvemmin kyllä viinilasin äärellä rupattelen sisustuksesta! Viinilasin äärellä rentoudun, haluan parantaa maailmaa ja rakastun yleensä koko maailmaan. Muuten olen kai vähän tiukkis tai paremminkin pessimisti, mutta en halua olla mikään ilnpilaaja tai siveydensipuli. Nyt en muista mitä muuta kysyit.

Vierailija
5/8 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mistä pidät, mielenkiinnon kohteesi, harrastuksesi? jos haluat höpötellä viini lasin äärellä vaikkapa, millisita aiheista haluaisit silloin jutella? vai jutteletko heti asiaa? Kaikki tällainen tieto on tärkeää, jos haluaa löytää hengenheimolaiset.

ikä ei minusta ole laisinkaan tärkeää, vaan se henkinen ikä ehkäpä. mulla on ainakin monen ikäsiä ystäviä, 5v nuorempia ja 10 v vanhempia. joidenkin kanssa vaan synkkaa!

jos sulla kerran on jo IHAN MONEN IKÄISIÄ YSTÄVIÄ!

Vierailija
6/8 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ainakaan ei välitä, jos uudella ystävällä on liuta vanhoja. Sehän vain kertoo että uusi ystävä on varmasti Ystävä isolla Y:llä.

Vierailija
7/8 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

jos sulla kerran on jo IHAN MONEN IKÄISIÄ YSTÄVIÄ!

Vierailija
8/8 |
27.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri tänään samaa asiaa kuin sinä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi